2010. júl. 30.

Szerencsemalacom....

... van nékem. Igen tuti!

Délelőtt elmentünk tejért az automatához. Hát nem repestem az örömtől, hogy kígyózott a sor. Nem is értettem, miért.
Aztán kiderült, hogy valami szülinap van, vagy mi és ma csak 100 Ft a tej. Ójeee! Ez is király, de meglátták a hostessek a cukorbébimet (az volt ám tényleg, vitte a pénzt, meg a flakont a tejnek és adta oda, hogy teeej), szóval mondták neki, hogy akkor már húzzon ő sorsjegyet. És húzott (vagy négyet is egyszerre...), és amit megtartott végül, azzal nyertünk egy tejesüveget.

A csodálatos az egészben, hogy én mindig is ilyen fasza széles szájú, 1 literes tejesüvegre vágytam, csak sehol nem találtam megfelelően szélesszájút, meg jót meg stb. Így nyert nekem egyet a kismalacom...

(Legközelebb sorsjegyezni megyünk!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése