2010. júl. 13.

Gyógytorna

Ma reggel persze már fél 8-kor kukorékolás volt (vazze még tök jót aludtam, amikor ütemes vávááátyutyu ébresztett), pedig drukkoltam, hogy egy kicsit később ébredjen.
Ugyanis 3/4 1-re volt időpontunk gyt-re. Tudtam, hogy ilyenkor nézi meg a régieket, így beletörődtem a kőkemény alvásidőbe nyúló tornába...

Odaúton még okés is volt a dolog. Eszti elnézelődött csendben.
Visszafele viszont készítettem kukit. Annak a felét megette, majd elkezdett mereven bámulni maga elé. Én meg elkezdtem délután egykor, 40 fokban, csecse szandiban szaladni a babakocsival.
Csiszre értünk haza, közben töbször felráztam szerencsétlent, hogy nehogy megszívjuk hogy majd tologathatom alvásidőben.
Most gyengén le vagyok épülve, szerintem a hőháztartásom még vagy fél óráig nem rázódik helyre!

A gyt-s tapasztalat (ja jófej vagyok, a múltkor is beírtam szépen, hogy ne felejtsem el, aztán nem emlékszem sem a bejegyzés címére, sem, hogy mikor írtam meg, szóval "nesze semmi fogd meg jól"! Node most!):

- Leo cipő az istenkirály. Siesta szar. Mindezt 6 éves korig.
- Ha Leo utálatunk lenne, szilikonos betét az olyan cipibe, aminek merev a sarka és tartja a bokát.
- Cipő a lakásban, mezítláb egyenetlen talajon.
- 4 éves kortól sport, hogy a suliidőre rendesen megerősödjön. (Még mindig a balett a frankó...)

A bokája kicsit befelé fordul, ezt én is láttam már. Még változhat. Az ortopéd dokihoz úgyis elvisszük 2 évesen (ezt meg amaz javasolta, hogy a bokasüllyedést kizárja, mert az ölég gyakori).

A benti cipővel kapcsolatban komoly aggályaim vannak. Hát nem szívesen pakolom rá... Úgyhogy azt egyelőre hanyagoljuk asszem...

Meg hogy a 25-ös méretű, ortopéd cipő kinézetű Leó szandi 5 évesen? Na ez is kérdés...

Majd dobja a gép, egyelőre ezek voltak a tanácsok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése