2009. dec. 9.

Narancsok

Már vagy két hete (ha nem több) szárítgatom a felkarikázott narancsokat. Idén csak későn tudtam beszerezni őket, mert amúgy a Tescos/Auchanos occsó narancsra várakoztam, hiszen azért spur vagyok a 400 Ft/kilós árú narancsokat beáldozni szárítgatásra.
Na sikerült is pár hete végre 150 Ft-ért narit venni. Gyorsan felkarikáztam és radiátorra tettem.

Ma végre a hálószobai díszt meg tudtam csinálni (nem nagy szám: egy dísztálba narancskarika meg egész fahéj- tőlem kb ennyire futja a kreatívkodás).
Szóval tálca narancs előttem, tálba tettem a kevésbé szabályos karikákat, a nagyon szépeket meg félreraktam, hogy majd felfűzöm cérnára a konyhában dísznek. És kimentem a konyhába a fahéjért (jelzem a konyha kb 5 másodpercnyi távolságban van a hálótól és a fűszeresszekrény kinyitása sem igényel többet olyan 3 másodpercnél.) De ez alatt:
Esztike szétszedett a félretett narancskarikákból kettőt, és egy harmadikat éppen rágcsált (óó, az pont egy szál dísz a konyhában...).
Szóval csak a szokásosat tudom mondani, köszönjük a segítséget, Esztike...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése