2009. dec. 14.

Egyalvásos tortúra

Gondolom, mindenki epedve várja, mi lett az egyalvásos csodatörténet vége...
Nos, egy végeláthatatlan anyaszivatós éjszaka!
Lett egy új elméletem.
Miszerint a gyerek tudja/érzi/szokta hogy ő kettőt alszik egy nap, így valahol tudat alatt várja azt. Amikor a 3 alvásából 2 lett, akkor többször előfordult, hogy este lefeküdt és 3/4 óra múlva kelt fel játékos kedvében. És alig lehetett visszagyűrni aludni. Volt, hogy csak 2 óra múlva. Na az is istenkirály volt.
Szerintem valami hasonló játszódott le pénteken. Esztike egyet aludt egész nap, jól elvolt, nem szenvedett, simán bírta. Majd lefeküdt este 1/2 9-kor , és 11-kor felkelt! Egy órán át elvolt, de nem akart aludni, majd, amikor galád módon a kiságy felé hajtottam folyamatosan, olyan üvöltést rendezett, hogy még... No, engem nem zaklatott fel annyira, mert szerencsére füldugóstól keltem fel (én naív, hogy úgyis 15 perc az egész), de azért 11-1-ig szórakozni ezzel nem volt éppen lelkesítő...
Így megbeszéltem magammal, hogy sohatöbbet egyalvás, csak ha már minden nap csak egyet alszik, akkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése