2009. dec. 4.

Miku bá

Megint szép elméletet alkottam! Mivel most alakulnak ki a családi hagyományaink, úgy gondoltam, hogy a Mikulás úgy nézzen ki, mint az én gyerekkoromban. Cipő kitisztít (mondjuk én ilyet emlékeim szerint sosem csináltam...), bele a csoki aztán csá!
Véletlenül sem szeretném, ha ajándékhegyekkel tarkított Télapó-buli lenne megszokva.
A tervem már melegében összedőlt... Szóval nyilván örülne a kölyök egy láda csokoládénak, de talán 10 hósan nemáááár! Így szüttyögtem egy kört, hogy akkor most hogy smint legyen, aztán eltaláltam, hogy mehet az ajándék (de csak mert olyan kafa golyókat vettem neki -mint a Fisher Price-os golyók, csak nem az... Na, most már mindenki tudja, ugyi?).

Szóval nem valószínű, hogy 5 évesen majd a fejemhez vágja, hogy bezzeg az első mikuláskor még vót ajándék, most meg mérnincs....
Úgyhogy jeee!! A golyók készségfejlesztőek, csak hogy senki ne csalódhassom bennem, mint őrült elsőgyermekes anyukában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése