2009. dec. 10.

Mintaférj kiiktatva

Laci intézett nekem masszőrt. Egyik éjszaka után (amikor még ő is felébredt a 3/4 órán át tartó szenvedésre), másnap felhívott, hogy intézett nekem masszőrt. Házhoz is jön ággyal meg mindennel... Yesss! Igen igen, a mintaférj, mintaapa, meg blablabla...

Tegnap itt volt a csaj, jó is volt.
A feleségi hála pedig? Hát jól megmérgeztem a családot...
Na, csak majdnem ennyire...

Már vacsoránál jeleztem Lacinak, hogy ebéd után nekem bizony ment a hasam, de nem tudom, hogy attól-e (sült csirke és sajtos-tojássaláta). De ő bátor, neki úgysem lesz semmi baja.
Ja... Már 9-kor vonult aludni, mert annyira fájt a hasa és állítólag egész éjjel alig aludt. És még most sem az igazi...

Köszi apa a masszőrt! Szeretünk! De tényleg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése