2011. febr. 4.

Szülinap

Drágakincs tegnap megkapta az ajándékait. A kötelezően örülni kell Legónak halálosan örült, nagyon cuki volt, ahogyan nem engedte be a régi figurákat az újakhoz. Csak azokkal játszott. Én is halálosan édes voltam, amikor végre jó nagy házat tudtam építen a soksok Duplóból! Már alig vártam, hogy megkapja! :)
Aztán nyilván akkor is halálosan édes lehettem, amikor a büdöskölykecet bedugtam a szobájába csillapodni... Anyám, totál elszaladt vele a ló. Már a nap végére mindent megengedett magának (ebben nyilván nekünk is részünk volt), de amikor 3* kértem, hogy ne dobálja hozzám az építőkockákat, és mégis röhögve megtette, hááát, szülinap ide vagy oda, én biza bedugtam a szobájába gondolkodni! Tartott is 10 másodpercig, mert úgy megrémült szegény, hogy nem tud kijönni, hogy rögtön sírni kezdett. Mindegy, cél elérve, jobb ötletem nem nagyon volt, miután az előző fél órát Laci csipkedésvel és karmolásával töltötte. Mindezt persze vihogva. Így elég volt egy kicsit mostmáraztán!

Szóval teljesen a korosztályának megfelelően viselkedik. Jó is ez, csak az idegrendszerünk bírja még egy kicsit, na!
Szerencsére nagyon jól ellensúlyozza a hasonló drámákat a nagy édibédiségeivel.

Mikor ül a kádban és játszik? Hát akkor lazán meg kell zabálni komolyan! Nem is szoktam beszélni vele, csak hallgatom, miket játszik.
(Tegnap pl. Finomságot főzök Micimackónak. Finomságot, juborkát főzök. Jépát eszik Micimackó késsel. Mindeközben bőszen kavargatja a vizet a kis vödrökben.)

Nameg az állandó szeretetkirohanásai. Ááá, azokkal nem lehet betelni. Szerintem kb. óránként van egy nagyjelenet a megölelem anyát, puszikálom anyát és társaival. Persze apával is, csak sokszor ugye én vagyok mellette az óránkénti kirohanásokkor. Szóval nem cseréljük el továbbra sem!

Két képet azért mellékelek a szülinaposról.





Szerettem volna, ha a lila pulcsijához nem a kék nadrágját viseli (már csak a fotók kedvéért sem). De tudjátok mit mondott, amikor a szekrényben turkálásomat kiszúrta?
Ne válogasson anya! Lepkéset felveszem Eszti. És de, megpróbáltam elmagyarázni, hogy nemjónemjó... Na ekkora hatásfokkal.

3 megjegyzés:

  1. áá,zabálnivaló ahogy örül!:D ízlése meg majd kialakul,hihi!addig is csini így is nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Az ízlésalakulást már nagyon várom, hidd el... Vagy elég lenne, ha csak néha hallgatna rám (mondjuk bármiben.. :)) ).

    VálaszTörlés
  3. ééédi, ahogy örvendezik! :D Anya meg tényleg ne válogasson, tudja ez a lány, hogy ő bármiben csinos! ;)

    VálaszTörlés