2011. febr. 24.

02.24. DrágaBébnek!

Ó mily csodás ez a nap!

Na mondjuk még csodásabb lenne, ha a drága férjem egy évvel korábban már hajlandó elvenni feleségül. Mert akkor 25-e szombatra esett, és az a hivatalos évfordulónk ugyebár.
Így viszont ünneplünk ma, holnap, meg vasárnap, meg jövő héten.

Reggel azon gondolkodtam, hogy mennyire szeretlek, aztán rájöttem, hogy miket szóltál be csak a tegnapi nap folyamán (neeeem, ugyanis a seggem méretére tett megjegyzés nem volt jó poén... Mondjuk akkor meg minek kérdeztem rá persze...), így némiképp átformálásra szorul a fenti kijelentésem.... :)) Még dolgozom rajta!

De az a lényeg, hogy boldog 4. házassági évfordulót nekünk Béb, mert az ma van ám (benne van a gyűrűben... jaaa, hogy azt kihízta az ujjad? Na ezért szólok! :) )

Ééééés az én ajándékom neked mára (tudod, tudod, nem esünk hülye túlzásokba), szal egy lufi lesz.
Kék vagy rózsaszín.

És én már tudom, melyik...

9 megjegyzés:

  1. Kék vagy Rózsaszín? Kék vagy Rózsaszín??? Kék vagy Rózsaszín????????
    Kriszta :)

    VálaszTörlés
  2. Höhöhöööö! (Még mindig gonosz hanggal... :)) )

    VálaszTörlés
  3. ááááá én is akarom tudni, h milyen a lufííííííííí.....!!!!

    VálaszTörlés
  4. mikor avatsz be???????minket is?

    VálaszTörlés
  5. Jajj mennyire szép és jó ez a bejegyzés! :) Lehet lenyúlom az ötletet, ha egyszer alkalmam lesz rá!
    És gratulálok nektek!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a kék lufihoz is és az évfordulóhoz is

    VálaszTörlés
  7. Isten éltessen Benneteket, nagyon boldog házassági évfordulót, boldog ábrándozást bizonyos színű lufi láttán, sok örömet a meglévő rózsaszín luficskátokban is, és még rengeteg, rengeteg boldog együtt töltött évtizedet, soksok színes lufit, kedves megjegyzést, meg mindent!!!!!

    VálaszTörlés