2011. febr. 7.

Partyképek

Jó sok képpel mutatom be a tegnapi családi partyt.

A tortafújás.



Na ennyiben is érdekelte a dolog: Eszti, mi ez? Gyeeetya... (Még véletenül sem torta.)
Azért hősiesen megpiszkálta villával, majd bejelentette a nagyközönségnek, hogy megkóstotam. És odébbállt.

A többi sütire sem nézett rá, egyszerűen nem hajlandó a szájába venni sem őket... Ódekááár.... :D Se torta, se süti. Egyáltalán nem voltam szomorú emiatt...

Nemúgy a ropit... Szegénykémen meglátszott, hogy kb. még életében nem evett. Az hagyján, hogy véleményem szerint a ropi az nem jó cucc (ugye van egy pár ilyen a listámon), de mi nem is eszünk itthon, így ez eléggé kimaradt neki.

És hát nincs mit tenni, szereti. Jajjj, de az úgy tolta befele, hogy Laci 5 perc után nem bírta nézni, és arrébtette, hogy ezt ne csinálja már. Én meg visszatettem, hogy hagyjad már, szülinapja van... Szóval a partyhangulatban megevett vagy egy zacsi ropit meg egy Kinder Pinguit aztán ennyi...
És vacsizott rendesen utána (ezen kétségkívül meglepődtem).



Tegnap éppen Csirkeszerelem volt:



Az ajándékok...
Eszti annyira drága, hogy egyszerűen annak a ténynek örül, hogy ajándékokat kap. Többször kellett szólni neki, hogy ugyan bontsa már ki, mi van benne. De annyira boldog a feje ilyenkor, hogy öröm nézni.





Az más kérdés, hogy az én fejem mennyire boldog:

Eszti, amióta megkapta a nagyobb motorját, azóta a lakásban nem ment gyalog sehova. Ma délelőtt kivittük, de előtte több soron elmagyaráztam, hogy ha utcára visszük a mocit, utána már nem lehet vele a lakásban szlalomozni. Felfogta.
Viszont mivel még nem sikerült megszokni az új járgány felépítését, újra 1 km/h sebességgel száguldunk az utcán. Ódejóó... Még jó, hogy legalább az idő szép. Ráértünk.

A másik: a ruha.
Tegnap miután mindenki elment, magára aggatta az összes cuccot (zokni, póló és rövidgatya.) Majd ma regel kiverte a hoppot ugyanezért az összeállításért. Nojóó, a zoknit felvehette, de csak ne egy rövidgatyában meg pólóban nyomjuk már (ráadásul még nagy is neki, így úgy néz ki benne mint egy rapper.)
Aztán persze földönveremmagamhiszti, és abból kikászálódva jött reggelizni.

Amúgy meg a mamának lett igaza: kölykec úúgy kipurcant, hogy ma reggel fél 9-kor kelt. Ez manapság már nagyon ritka dolog. De király.

1 megjegyzés: