2011. febr. 21.

Kajásan

Tegnap reggel nagy nyugalomban állok fel a mérlegre. Aztán mi van rajta? Úúúú, hát lássuk be, sokkolódva szálltam le róla.
Szemtelen egy némber vagyok, mert képes vagyok elképedni a hasonló szituációkon, közben meg megettem szombaton délután egy fél tábla Milkát (most nem tehetek róla, Lacitól kaptam. Csak nem bánthatom már meg azzal, hogy rá sem nézek, nem?). Meg amúgy is hajlamos vagyok süteményevésre, na!

Egyébként meg ügyes vagyok, 3 után, ha nem muszáj nem eszem (hazugsááág, mert sokszor muszáj..), de mostanában újra ki akarok enni mindent a TV-ből.

Mondjuk a helyzeten nem segít, hogy mit nézek szombat este 9-kor? Nigellát a TV Paprikán. Na és őt szeretem is. Meg a csokitortáit is...

Aztán tegnap egy laza Fringe-dzsel zártuk a napot. Mit esznek benne? Amerikai palacsintát. (Az hagyján, hogy ott van az asztalon, de bakker hozzá sem nyúltak... Ahh... Pazarlás!)

Szóval most amerikai palacsintára vágyom. Juharsziruppal. Nem, a juharszirup szimplán Amerikáról jutott eszembe, és nem is ettem még, állítólag nem is finom... Nodemajdéneldöntöm, jó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése