2011. szept. 22.

Immunság és egyéb nyalánkságok

Immuno tekintetében sehova, de sehova nem sikerült eljutnunk a héten.

Nesze-semmi-fogd-meg-jól csapó1:

Kedd: "A T-sejtes eredmény még nincs meg, de az Igg szint nagyon alacsony. Mondjuk nem tudom mennyinek kéne lenni, mert ilyen kicsiknél még nem szoktuk mérni. Meg az anyai anyagok is benne vannak, meg ürülnek ki. Egyelőre nem pótoljuk, majd ellenőrizzük folyamatosan." T-sejt majd csütörtökön.

Nesze-semmi-fogd-meg-jól csapó2:

Csütörtök: " Sajnos a dr.úrnak el kellett mennie, telefonáljon kedden!" Mondtam jóóó, csak azt nem lehetne megkukkantani, van-e vagy nincs ebben a szerencsétlen kölökben T-sejt? Merthogy konkrétan ezen múlik, hogy egész életét meghatározóan T-sejtes immunhiányos-e? "Neeeem, majd a drúr."

Jó.
Félreértés ne essék, az orvos szerintem az egyik legjobb a szakmában, egyszerűen hülyén jön ki, hogy itt ülök, rettegve telefonálgatok kétnaponta és a stressz-szintem emelésén kívül mást nem értem el.

Viszont mérgemben (kezdek nem nagyon jóban lenni a Katona módszerrel), szereztem egy Dévényes időpontot. Annyira tudom, hogy korrektek, ha ezzel nem kezelhető, akkor úgysem vállalják. Mivel azonban egy adag hypotónia megvan, így szerintem itt is jó helyen leszünk.
Ráadásul a Györgyit kerestem (aki anno Esztit is kezelte), aki ugyan szülési szabin van, de javasolta, hogy ehhez a csajhoz jelentkezzünk be. Aki adott egy időpontot, de meghallva a Peti sztori harmadát, azt ígérte, hogy amint hamarabb üresedés lesz, azonnal szól nekünk.

És igen Anett, kösziköszi: jövő hétre lett végre időpontunk kineziológushoz is. Aki nincs is olyan messze tőlünk. :)

Úgyhogy a gyerek előjegyzési naptárát bármely magyar megafütty menedzsere megirigyelhetné, gyakorlatilag nincs olyan nap, amikor ne mennénk valahova.
Node tessék, ezt tegnap csináltam. Meg akartam mutatni Magdinak, milyen cuki a sapka. (Vagy gazdája? :) )

8 megjegyzés:

  1. Egyértelműen a gazdája! Nem a ruha teszi a gyereket :)

    Sajnos nincs elektromos filofaxom, de ha lenne biztos Petinek adnám :)

    Crocus

    VálaszTörlés
  2. Jóó lesz a kineziológus, de kemény is. Inkább hosszú távon lesz majd eredménye, azt hiszem.
    Peti cukkancs, bevállalom, ha megőrzésre átadod. :-)
    Anett

    VálaszTörlés
  3. Persze, hogy a gazdája :D jó látni benne Pepit, sőt egy korábbi fotón egy kombit is ismerősnek véltem felfedezni. Hamarosan jöhet a kezes-lábas is, ami remélem jó lesz. Majd túrok még egy adag ruhát, mert baromian nem férek már, és ha jöttök Pestre, összefutunk, jó? Csak méretet kérek cépen. puszi ennek a gyönyörűséges kissrácnak és a nővérkéjének is :D

    VálaszTörlés
  4. Igenigen Magdi, a galléros bodyt is jól nézted be... :)
    Édes vagy, de már így is állandóan a Marcitól örökölt cuccok vannak ám Petin! :) (És amúgyis, hátha lesz Lillatesó! Én bízom benne!)

    Ááá, Crocus, szerinted meddig gondolkoztam, mit is jelent a filofax? :D

    Anett: nekem mindegy, csak hasson!

    És köszi mindenkinek!

    VálaszTörlés