2011. szept. 26.

Amikor apa wellnessel...

Vasárnap reggel, amikor egyes számú kismaki hajnali 6-kor úgy döntött, hogy nem sikerült visszaaludni, apa azt mondta, hogy milyen király lesz elmennie továbbképzésre, mert egyszer legalább alhat 7-ig...

Aztán anyuék jöttek délután és kiderült, hogy az eddigi hely helyett egy wellness szállóban lesz a képzés. Már ekkor láttam hogy Laci szeme egyre jobban csillog. És ezzel fordított arányban változott az én lelkesedésem a témában. (Mondjuk ki, na, irigység.)

Így reggel még mondtam Esztinek, hogy apa elment tanulni, majd holnap jön, neki sem jó így, de nemsokára hazajön.
Ma estére, fürdetési időre inkább már az lett belőle, hogy: "mert apád vazze ott sütteti a seggét a szaunában, lubickol a medencében és még arra sem képes, hogy telefonáljon!". Pffff!
Eredmény: amikor Laci este 8-kor visszahívott, Eszti igen vádlón bejelentette, hogy neki a kis kádban kellett fürdenie, apa meg a nagy medencében fürdött és várnia kellett a telefonjára, mert apa lubickolt. Node honnan vehette???
(Mert apa megérdemli, hogy bemártsam: alszik, sörözik, wellnessel és még fizetnek is érte? Naneee....)

Én meg kicsinyes bosszútól vezérelve megiszom az itthon maradt Pilsner Urquell-t. (És reménykedem, hogy Pepi csak 3/4 5-kor kel reggel megint. Addigra kimegy a pohár sör alkoholja.)És amúgy utálom a Pilsner Urquell-t...

De ma legalább megtapasztaltam, hogy meg lehet fürdetni fél kézzel egy 2,5 évest (azért a fogait ma nem mutatnám meg egy fogorvosnak), illetve képes vagyok egyik kézben 4 kilósat a másikban meg 13 kilósat vinni (legalábbis a fürdőszobától a gyerkőszobáig stabilan).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése