2011. jan. 22.

Na még mesélek

Asszem látszik, hogy korán keltem!

De ezt muszáj elújságolnom, hogy tegnap Esztit otthagytuk a mamánál (mondom én, hogy jó napjai vannak a gyereknek.) Egész este azt mesélte, hogy mennyi minden történt vele (főleg a legjelentősebb esemény, hoooogy -tessék lehidalni: elvitték postára :)). Anyám, 18* hallgattuk meg egymás után a posta sztorit... Kinek mi a nagy dolog, ugye...

Mondjuk a kedvencem:
Vittooor... aranyos. Jól van babám.
Hajniii... aranyos. Akkor mégjobban jól van.
Papaaaa... aranyos. És csönd.
Mondom Eszti, aztán ki aranyos még? Csend, csend... Nagy gondolkozás: Atuuuur (khmmm... a kutya) aranyos.
Jól van, nem pont őrá gondoltam. Hát a mama? Erre felragyog az arca: aranyos!

Szóval nem kell lelkiismeretfurdalással küszködnünk, hálahála, imád ez mindenkit. (Mondjuk, ha engem ugrálnának úgy körül, ugye? :) )

Így mi elmentünk a Metroba, mert sürgősen meg kellett néznünk a meghirdetett 50%-os játék akciót. (a képen volt Duplo is) Ééés, amit szereztünk, az beváltotta ... háááát apa álmait minden bizonnyal... (anyám, láttátok volna: én hezitáltam, mert csak az XXL 200 db-os volt, de az frankón féláron, Laci meg már rakta is olyan fejjel a kosárba, mintha legalább az ő születésnapja közelegne... )
Így végre az elkövetkezendő 5 évre megvettük a Duplo ellátmányt. (Mivel kevés játék van, ami mellé önállóan is leül, asszem jó befektetés volt -jaaa, mert 15 ezer körül van az óriásdoboz, mi meg 7500ért vettük... Kicsit jó ár.) Persze a ló megint elszaladt velünk szülinap terén, hiszen már a Teszveszről vettem figurákat és állatokat is. De mindegy, legalább van elég Duplomotyó... Örökre! :D

2 megjegyzés:

  1. ...és köszi a duplo"reklámot"! Régóta keresünk valami kedvezményes duplovásárt! Remélem, mire kijutok a metroba, lesz még!

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok, mert ez tényleg jó ár! Meg amúgyis na! :)

    VálaszTörlés