2011. jan. 31.

Ablakosbuli és takony

Mára a hipiszupi új (hangszigetelős) ablaküvegek beszerelve, ablak hőszigetelése megcsinálva, csak jó pénzügyminiszter lennék, nem Magdi? :) Már ami a hosszú távú hatásokat illeti...

Viszont a reggel olyan Murphy-sen indult:
Eszti felriadt az apja készülődésére reggel 7-kor (nem bántam volna, ha sokáig alszik, hiszen az ablakosok miatt ki tudja, mikor tud majd lefeküdni.)
Felriadt, felriadt, de bőgött is. Na beromboltam, nem nyugodott, kivettem... És a jutalom: klasszul rámfolyatta taknyát-nyálát, majd visszakéredzkedett a kiságyba.
A bónusz: mivel ott voltam vele, fogtam a kezét, hát ott is maradhattam.... Örökre... Nem akartam kimenni, hátha tud még pihenni. Na tudott is, röpke 45 percet még, ami alatt végig fogta a kezemet. És 10 percenként megébredve ellenőrizgette ottlétemet. Így én jól szórakoztam a kiságy mellett kucorodva, dehát mindent a kölyökért.

A takony-nyál kombinációt viszont nem csak a sírás adta, hanem valami remek kis szürcsögés is hallatszott sokáig, amíg ott pihent reggel. Aztán érdekes, mert felkelt és utána semmi. Így azt gondolom, kerülget minket valami. Igazi Murphy akkor lenne keménylegény, ha a gyerkőc a szülinapjára lenne beteg (sanszos egyébként...), na mindegy. Van porszívónk... És legalább nem eszik tortát... Hehe...

Az ablakosok viszont valami csodabrigád voltak. Pontosan érkeztek (Pestről), felszereltek, szigeteltek, beállítottak, a végén még a porszívót is el akarták kérni, nehogy Eszti belemenjen a faforgácsba. Hát ilyet sem láttam még! No nem is engedtem... És 11-kor már el is húztak. Szóval király volt minden!

Aztán a szálanként spagettitészta-evés és "bugorékos" meggymárka ivás (csak az ablakosok miatt volt ilyenünk, de nem lehetett levakarni róla a gyereket) után megtörtént a bejelentés: Eszti alukál. És már ment is.

1 megjegyzés:

  1. A következő választásoknál Rád szavazok :D
    Node komolyan: éljen a hipiszupi ablak (anyáéknál + 2/3 fokot jelent, hihetetlen).
    És huss Esztibetegség gyorsan.

    VálaszTörlés