2011. jan. 24.

Gyerekmentes boldogság

Gyerek nélkül fura. De jóóó! Nagyon jóóó! :)
A hétvégén újra megtapasztalhattuk, milyen az élet gyerek nélkül. Háááát... Mit mondjak? Unalmas! :D

Eszeveszett hétvége volt. Etumama (alias az én jóanyám), megérkezett szombaton reggel 9-kor, Esztivel 10-kor már a Malom játszóházában voltak... (A szerelem tuti megalapozása!)

Délután mi Lacival elmentünk. (Eszti lefeküdt és úgymaradt. Semmi duma, pörgésforgás.)

Egyébként mi semmi extrát nem csináltunk, de végigjártunk vagy 3 helyet:
1. Először Mónika akar enni rétest -persze RétesRozi bezárt, Delikáttal beérem. A rétes nem friss, meggyzselés, és 4 szemm meggyben 6 szem mag van, de én boldog vagyok.
2. Aztán Frei kávézó... Ahh, szeretem. Ezeréve gyúrtam már forró csokira, és most végre azt is rendeltem. (Anett, el KELL mennetek!!!)
3. Végül a Malom tetején fejeztük be sütizéssel...

Hazaérve sehol senki.
4 óra, jóvan, majd jönnek. 1/2 6, még mindig sehol senki... Már megnéztük a Shrek 4-et, kivasaltam és Lacit csakis azzal szórakoztattam, hogy ebben a hideg szélben milyen betegségekkel gazdagodhatunk.
Felhívtam anyut...
... akit bakker kölyköstől a hunyadivárosi barátnőjétől kapartunk össze este 1/2 7-kor. Hát becarok rajta! Volt ott játék, pogácsa, "bugorékos" víz, szal minden, ami kell.

Eszti köszöni szépen amúgy is jól elvolt, most mondjam, hogy le-se-cart minket? Úgy frankón. Végig a nagyanyja ölében ült, vele evett, ivott (nekem meg: "hess, anya, hess, elmenjen anya volt. Szó szerint ám...)

Szóval a felszabadult szabadidőnket tényleg nem nagyon tudtuk hova tenni, max. zsebre. De állat volt nagyon!

Másnap ugyanez, kivéve,- hogy abszolút döbbenetes módon - a kuponos McDonaldsot választottuk délutáni programnak. Az is nagyon kemény volt: életemben nem ettem még meg 2 Big mac-et egymás után... De most, ihajj! Nézegettem is, mekkora hasam lett, de aztán megnyugodva rájöttem, hogy ááá, csak terhes vagyok... Így könnyű... :)

Úgyhogy összefoglalva: Eszti boldog volt. Etumama boldog volt. LaciMóni boldog volt.
Tehát lehet a tömegeknek irigykedni... :p

3 megjegyzés: