2011. jan. 20.

Habzsidőzsi újra

Ma úgy éreztem szükségem van szmötyikávéra.
3 boltban voltam, mire sikerült szmötyit szereznem egy darabos kiszerelésben.
Cappuccinot akartam, mert az szerintem kávét sem látott, nemhogy koffeint.
A kávét egyszerűen megkívántam (régen ittam, na) és nem akartam Laci koffeincsökkentettjével villantani.
Eszti le is feküdt, és én meg is csináltam. Gyönyörű crema (jóó, tudom, hogy nem az, csak olyan...), de megkóstolva egy rémálom. Mert honnan is tudja a gyár, hogy nekem mennyi cukor kell bele? Na nem annyi...

Viszont megnyugodtam: ittam kávét, így eleget teszek a következő napirendi pontnak: csupacsupa romantikus kettesben időeltöltési lehetőséget keresek a neten...

Ugyanis mázlimázli, de úgy volt, hogy anyu jön vasárnap.
Aztán kiderült, hogy nincs sulim szombaton, így Laci kitalálta, hogy szervezzük be anyut már szombatra is. Aztán mázlimázli, hogy anyunak semmi dóga, így jön. Hohóóó, de azt azért közöltem vele, hogy nem ám pihenni várjuk!

Hahahhhaaa, így nézegetem, hogy azt a tonnnányi szabadidőt, amit a hétvégére nyerünk, mire csapjuk el.

Első pont, mondjuk nem ártana bankszámlát ellenőrizni az ügy érdekében...
Második pont: az első pont eredményeinek tükrében:

a) délutáni wellness,
b) mozi (melyen először összeveszünk, hogy menjünk-e, majd azon, hogy mit nézzünk, majd mikor az egyik győz a másik egész délután a nézett filmet fikázza majd... Asszem ezért nem járunk moziba. :) )
c) Mc Donaldsos kuponfüzet elverése,
d) szimpla kávé-Profiterrol nem is mondom, hogy hol...
(Jaaaj, anyuuu, mondtam, hogy nem viccelek! Kölyök bérbeadva! :) )

És amúgyis, ki kell rúgnunk a hámból még utoljára, mert jövő hónaptól viva GYES! Grrr... Akkor majd asszem jönnek a megszorító intézkedések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése