2010. szept. 2.

Tesco/Malom

Az idő még mindig szar, ezért mi a plázázást kiegészítettük Tescozással.
Az valami szenzációs volt! Megtudtam ugyanis, hogy újra 30%-os akciósak a rucik. Bakker ezt várom már hetek óta, erre majdnem lemaradtam róla. Még jó, hogy CrocusAndi szólt!
Laci a keddi billiárd révén nem tudott minket kivinni kocsival, így Esztivel nekivágtunk, zuhogó esőben. Busszal.
Vagy 20 percig vártuk azt a nyamvadékot, közben gyerkőci jókedves, jónyugodt volt, de a biztonság kedvéért folyamatosan mondogattam neki, hogy "mindjárt jön a busz, mindjárt jön a busz".
Aztán jött és apám ez úgy élvezte! Hihetetlen volt!(Lehet, úgy volt vele, hogy biztos jó a dolog, ha már ennyit kellett rá várni!)
Kiderült számomra is, hogy mi még sosem buszoztunk...
Szóval asszem ezentúl Tescoba fogunk járni hetente egyszer... Busszal... Királyság!

Tegnap meg újra a Malomba mentünk. Az jó is volt, ugyanis kölykec cseszik bejönni a ruhaboltba.
Becsaltam a Jeans Clubba azzal, hogy vannak ám frankó csingilingi nyakláncok is odabent. Erre az infóra már spurizott is befelé.
Aztán egy óvatlan pillanatban bebújt egy adag nagykabát közé (én már ismerem az ilyen akciót.. Kaki...).
Az még oké, hogy én vágtam, hogy mi van, de az én okos nagylányom kijött a kabátok közül és boldogan újságolta, hogy: Kakaaa! Pfúúúj! És, hogy biztos értse mindenki, még hozzátette azt is, hogy: Pisiii! (Nem, nem suttogva...)
Ójeee...

Ja, hogy a cuki vadiúj táskámban hány pelenka és popsitörlő van? Hülye kérdés! Hát egyse. Nem fér bele, na!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése