2010. máj. 4.

Kuka és tej

Két dolog:

a) Esztim megaokos, csak ezt én általában nem veszem észre. Ma a konyhában játszott a földön én meg mosogattam. Aztán egyszercsak a kukához jött.
Nagy lelkesen leemelte a fedelét. Én már kezdtem a homlokomat ráncolni, hiszen "hejj, erről már leszoktunk, vagy nem?". Aztán megláttam az összecsippentett ujjacskákat... Na rögtön meg is támogattam, hogy "nyisd ki a kukát, úúúgy, de ügyes vagy!" Hát nem kidobta a földön talált pöszmötöt?

b) hivatalosan is új szókinccsel bővült a tudomány: tej.
Már mondja pár napja, de ma meglátta a poharát, és már mondta is (ja, a dolog úgy néz ki, hogy teeee. No jó, a j betű elveszett. Vagy meg sem volt...) Mellesleg a tej szóért cserébe elfelejtette, mint mond a bárány. Szombat óta nem mondja, hogy beee. Sebaj a tej úgyis fontosabb szó!

Mellesleg tej... Ma új rekord: babatejből 170 mili reggelire. Három hónap kemény munkája! Jeeee!!

2 megjegyzés:

  1. És a kacsa hogy van? Meglett már? :)

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, de ezer éve nem kérdeztem (asszem ez valami tudatalatti para lehet, nem?)... :)

    VálaszTörlés