2010. máj. 14.

Eper

Tegnap már érlelgettem a gondolatot, hogy kipróbáljuk az epret.
Aztán miután a Kriszta tegnap még hozott is, így nem volt mit tenni, ma tízóraira akartuk felavatni.
Én nagy lelkesen elhatároztam, hogy első alkalommal meghámozom a szemeket, hogy a magok eltűnjenek, aztán a jövőben meg meglássuk. (Mint tudjuk ilyen téren az őrület jelei mutakoznak rajtam, így nem nagyon ér csodálkozni.)
No hámozgattam is szépen 4-5 szemet nekijje, aztán mitcsinál az anyjakölyke? Úúúhgy kiköpte, mint a huzat és már tapsolt is, jelezvén hogy kaja end.

Na erre az egyre nem számítottam...

Ki látott már olyat, hogy egy gyerek nem szereti az epret??

A magokról meg... Arra bezzeg hajlandó volt, hogy nagy mutogatások közepette egy egész, még hámozalan szemet megszerezzen, és az alját lerágcsálja... Szóval kb pont a magokat szopogatta le.
Jaa, aztán azt is kiköpte, csak úgy elmeséltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése