2011. dec. 9.

Öröm karácsonyra

Annyira elszontyolodtam, mert Esztinek nem sikerül egy ajándékát beszereznem.

Van egy könyv, szerintem nem túl okos, de szereti lapozgatni: Toppancs.
Egyszer (nagyon pontosan tudom, hogy márciusban!) kivettük a könyvtárból ennek a sorozatnak a "Jó éjszakát Toppancs!" részét.
Szerette, majd ugye visszavittük, oszt jó.

És nem tudom honnan, de eszébe jutott és most állandóan írja a "Jézuskának" a levelet, és mindig ezzel a nyamvadt könyvvel kezdi.

A könyv eleve kisebb korosztálynak való, kb. 5-6 oldal, és tök érdektelen. De, ami a legfontosabb: nem lehet kapni! A legtöbb boltban nem is rendelhető. Én meg tisztára szomorkodtam, hogy szegény gyerek, hát már az első karácsonyán csalódnia kell???
(Higgyétek el, ismerem a kölyköt, konkrétan keresné a fa alatt...)

Ma reggel, Laci mögém állt, miközben neteztem és kibökte, hogy Vaterán néztem-e már. Túrót, már miért néztem volna, mekkora mázli kéne hozzá, hogy legyen?
(Majd eszembe jutott, hogy miii?? Mázliiii??? Hiszen tegnap is nyertem ám valamit! :) )
Így beütöttem vaterán és neeeemhittemeeeel! Fent volt egy vadiúj példány!
Ohooooyessss-boldogkarácsony!

(Ja, mert persze meg is vettem azonnal!)

Eszti jól van, elég érdekes hangon nyomja, de rohadt jót röhögtem rajta tegnap, amikor visítani próbált és csak egy gyenge hörgés lett belőle. Hadd élvezzem már én is az életet!! :P

Volt Halász Juditon, olyan 6-8 számot bírt, kb. ennyit is vártam tőle (mert ülni kellett végig), de azt mondta Laci jó volt, ma meg elvitte a melóhelyére a Télapóbuliba! Remélem jó lesz az is!

(Ja, Télapó-para... Állítólag megjött a bölcsibe a Mikulás, akit Eszti "Csokiiiit!" felkiáltással fogadott, majd amikor oda kellett menni hozzá, ment és fejjel már a zsákjában volt a csomagért. :) Szóval no para. :) )

Petyuszom meg...
Kivették a varratait szerdán, így egyre inkább affelé tendál, hogy 5ujjas csecsemőként tartják majd számon. Persze a bazi nagy nyomókötést 2 napig rajta kellett volna még hagyni, de az első adandó alkalommal azt vettem észre, hogy legépészte és azzal játszik.

Esztitől próbálom távol tartani, de akinek van 100 cm alattija min. 2 (amelyből egyik sem kutya), az tudja, hogy ez egy baromság. (Főleg, ha olyan a nagyobb 100alatti, hogy Tündi baba mellé Peti baba ellátását is feladatkörének tekinti. Valamint állandó ölelgetések és puszilgatások közepette "cukibababbbaaaaa" felkiáltással már le is morzsolta Petyusz fél fülét és kinyomta egyik szemét.)
De Pepi még állja a sarat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése