2011. dec. 7.

A csúcson kell abbahagyni

Mielőtt mindenki őrülne meg a kíváncsiságtól, mi lett a 600 Ft sorsa...

Hát. Szóval.
Sétálok sétálok Petivel, hosszú séta lesz, mert alszik. Közben folyamatosan azon gondolkodom, mit is kéne vennem magamnak ebből az igazi nyereménypénzből.

Aztán nem bírtam magammal: vettem egy sorsjegyet, a feléből.
A másik 300ért meg találtam a karácsonyi vásárban bajor fahéjas mogyorót. Tökkkéletes!

Hazahoztam a sorsjegyet és gyerkőfekvés után nagy nyugiban szépen lekapartam.

Pofátlan módon kiakadtam, amikor az első sor után vissza nyertem a 300 Ft-ot (mert ugye akkor tuti nem lesz 5 milla...), de aztán megnyugodtam, amikor a kövi sorban nyertem még hozzá 500-at!
Szóval 800-zal zártam a visszaforgatást. :)

Tényleg betojok már magamon. Most nagy erő kell, hogy ne forgassak vissza még egyszer 300-at, bár most még továbbra is fennmaradna 500 nyeremény, nem?
Node nem! Hiszen a csúcson kell abbahagyni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése