2011. dec. 14.

BetegPepi

Csak sorjában.
PetyuszBéla.
Az kidőlt.
Az a baj vele, hogy olyan amilyen. Ezért amikor Eszti beteg lett, kidolgoztam agyban 3 vészforgatókönyvet arra az esetre, ha Peti fulladna. (Miért fulladna? Csak és kész!)

A héten megint nem sok minden volt tervezve, vagyis gondoltam milyen fasza is lesz: karácsonyi ajándékokat fogok csomagolni hétfőn karácsonyi cukorszirupos hangulatban (zene, gyertya és illóolaj). Áááá, de csodás lesz!
Na sült alma szag helyett szagolgattam a milliárdnyi baci/vírustelep kissrácot az orvosi rendelőben. (Kéretik nem megsajnálni, ugyanis ha meglátják, hogy megérkeztünk, azonnal elkülönített helyen várakozhatunk, de színezni szeretek, na. :) )
Mindenesetre a másfél óra dokinál várakozás nem volt elsatírozása az igazságnak.

Ugyanis Petyó hétfőn reggel úgy kelt fel, hogy konkrétan zörgött. Alaphangon is zörög a kissrác, de most. Ajjj!
Így elcaplattam vele a dokihoz, aki egyrészt leszidott, hogy miért nem kértem időpontot. Hámondom, mert 10-kor találtam el, hogy el kéne jönni, majd erre bejelentette: "Dehát ő a Peti, neki 10-kor is van időpont." Jaaaa, hát aki protekciós mindenhol...

Noszóval tényleg csak azért romboltunk, mert elvileg antibiotikummal kell minden ilyen betegségét kezelni, nehogy szövődményes legyen. Így is lett, és persze egy taliga gyógyszerrel tértünk haza. (No para, ebből egy laza antibio- valami lájtos, egy adag probiotikum mellé, 2 homeós, meg orrcsepp, meg vitamin, de látványra sok.) Ezekből amúgy felét sem használjuk, mivel az orra nem folyik, nem köhög, úgyhogy szerencsére eddig egy vészforgatókönyvet sem lőttem el.
Alszik is és a kedve is rendezett. Csakhát nagyon zörög.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése