2011. dec. 6.

Még jó, hogy este jött Miku bá

Mert éjjel valószínű elmenekült volna.
Én is szerettem volna, de sajna nem tudtam.

Eszti gyanúsan köhintett már tegnap reggel. Na úgy is jött haza a bölcsiből. Köhögve. (Ez ijesztő, mert ő is taknyos fajta, nem a köhögős.)
Lefeküdt aludni este 8-kor, és 10-ig rendben is ment.
Aztán (minden anya és apa megnyilvánulás bőgéssel körítve értendő):

Annnyyyaaaaa! Anya bemegy, simogat, betakar.
Appppaaaaa! Apa bemegy, simogat betakar.
Appppaaaaa! Apa a hálóban franciaágyra beteszi, körbebástyázza, anya a nappaliba a kanapéra cuccol.
10 perc múlva Eszti nappaliba beront, ölbe mászik, apa tájékoztat: rugdos, szenved, pörög.
Eszti saját ágyba visszacuccol.
Mindenki lefekszik, anya elbóbiskol fél órára.
Annnnyyyyaaaa! Bemegy, Eszti nem nyugszik, anya melléfekszik.
Eszti pörög, szenved, rúgkapál. Anya bedühödik, kijön.
5 perc múlva: annnnyyaaaa!
Anya bemegy, új trükként becuccol a gyerekágy mellé a földre. Eszti 2 percenként lenéz, tapogat, nem nyugszik.
Anya feje vörös (lévén már éjfél és Peti 3 napja 2-kor műsort kezd, csak még nem volt alkalmam mesélni a nemeszik-nemalszik Pepiről...).
Eszti nappaliba kanapéra mellém kicuccolom, lefekszünk. Pörög, csattog, nem nyugszik, agyam szétesett (már 1/2 1). Apához gyerek beszállít, ajtó rájuk csuk. Csókolom.

Végül aludtam 1/2 1-től 1-ig (akkor a másik szobából nyüszítés, szenvedés, sajnos fülfájásra hivatkozás, Nurofen beadás), 1-3-ig (akkor csak szimpla sírás-köhögés). 3-4-ig, akkor jelentkezett Peti (neki éjszakai gyógyszer beadás), aztán 4-1/4 6-ig és akkor Peti evett (muhahha 60-at be is falt... :S), én fejtem és apjával Eszti is felkelt.

Ja, hogy Laci vajon mennyit aludt? Hát azt nem firtattam... :)

A mai állapotok: mindkettő alszik. Egy szobában. Eszti már a másodikat. 37,8-cal.
Várom, hogy:

a) Peti bőgje a kötelező 40 perceset (lefekvés után 40 perccel felriad, sír 5 percet aztán visszaalszik.)

b) Eszti bőgje a "Peti felébresztett" műsort,

c) Eszti bőgje a "felébredtem és hőemelkedésem van" műsort.

Viszont LaciTélapó kincset ér: megkerülve a tej és tojás témát aszalt gyümölcsöt tett a csizmába, és 3 sorsjegyet.(Én bevallom boldog lettem volna egytől is...)

Noés az egész Híradó alatt azzal voltam elfoglalva, hogy feldolgoztam, hogy mit, mikor, hogyan kell lekaparni, beilleszteni és mikor nyertes a szelvény.
Jesszusom, én azt hittem kaparom, osztjóvan. Hát a legkevésbbé sem. Kapar, összehasonlít, másik táblán keresgél. Uhh...
De a küzdelem eredménnyel zárult: háromból kettő nyert. De már láttam Laci fején, hogy jobban örülne, ha szerencsekezemmel a 15millát kaparintanám meg, nem mindig a sorsjegy árát nyerném vissza...
Most majd kiagyalom, mit kezdek az ajándék 600 forintommal... :)

2 megjegyzés:

  1. Huhh, szép éjszaka volt!!!!!!
    Hajrá, Móni! Tarts ki! Egyébként meg ha mindkettő alszik egyzserre, akkor aludj már Te is!

    A fáradtságról annyit:
    szombaton költöztünk. Átcuccoltunk, és mikor Szolnokon folyt a kicuccolás, én elmentem lányokat altatni. Ez volt a becuccolás elején.
    És nahát! Arra ébredtem, hogy már mindent becuccoltak! Mindenki pakolt!!!! Doboz be, mosógép be, hűtő be stb... ....csak én aludtam.... ...a dolgos ház-asszonya....

    VálaszTörlés
  2. Végrevégre hallok rólatok! Ezek szerint megtörtént a költözés! (Közben olvastam is.) Reméem, jól fogjátok érezni magatokat az új helyen!
    Sokszor emlegetünk ám azóta is (hogy hogy a jó fenébe csináltad, amikor mi néha ketten is kevesen vagyunk a két gyerkőre :) )

    VálaszTörlés