2011. dec. 21.

Dupla dinamit

Miután tegnap a kölykök felváltva fuldokoltak, gondoltam megérdemelnek egy orvos látogatást.
Peti persze a gázabb, ugyanis újra nem eszik és újra hörög (mindezen tünetsor az antibiózás utolsó napján visszajött), úgyhogy újra elővettem a vészforgatókönyveket, mert most amúgy konkrétan fuldoklik (a doktornő meg is mutatta mellkasban hol látszik rajta).

Egyelőre szerinte annyira nem gáz a helyzet. Eszti az nem téma, jól néz ki, majd javul.
Peti sem annyira durva, de miatta azért aggódik. Már adott volna hörgőtágítót, de a szíve miatt egyelőre nem, így kapott isoprinosine-t és holnap újra megnézi.

Emiatt a karácsonyi készülődés tervezete kisebb módosításokra szorul (konkrétan hogyan szakdajak két beteg gyerkő + a sütisütés felé). Illetve a betegségek miatt az éjjelek csodás szépség is említésre méltó.

Tegnap Peti egyszer kelt fel, fél 6-kor enni, ellenben Eszti eljátszotta a "nemcsöppentünk a ojjomba" témát lefekvéskor, így óránként kiabálta ki az ágyából, hogy "anyaaaa folyik a ojjom!" (Deeee, meg tudja törölni, viszont jobbnak láttam, ha én intézem hogy fújja is ki, és ne kenje szét a fején/ágyneműn).

Ma éjszaka ő már "csak" köhögött, Peti viszont... Ő elintézte, hogy az általam lealudt órák számát egy kezemen meg tudjam számolni, de az eközbeni felkelések számát már csak kettőn.

De ma én akkoris gesztenyés szaloncukrot fogok csinálni, szigorúan, miután mindkét gyerekkel elbuszoztam Dévényre. Igazi buli lesz! (Ja, okkal viszem betegen is... Majd elmesélem.)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jobbulást!!!!! cupp!

    VálaszTörlés
  2. Gyors jobbulást a gyerkőknek!!!és ne aggódj,én két egészséges gyerek mellett sem haladok a sütéssel,megyek is mert vár a linzer tészta....pedig rögvest elalszom:(

    VálaszTörlés
  3. Jobbak már az éjszakák?
    Mi volt a Dévény-bulin?

    VálaszTörlés