2011. dec. 19.

Jingle Bells

Ahh, milyen csodás volt ma!
Mentem az utcán Petivel a sötétben, szakadt a hó, mellettem az Ofotértes télapó ezerrel énekelte a Jingle Bells-t, a fák hóval borítva, és mindjárt heppi karácsony!

Peti? Jaaaa, az bakker üvöltött mint a fasírt. (Oké, a fasírt nem üvölt.)

Próbáltam ugyan puncsolni neki, hogy "na de drága baba, ez életed első hóesése, nimmá' milyen klassz!" De szemmel láthatólag reménykedett benne, hogy az utolsó is...

Mindenesetre nekem tetszett.
És, ugye már említettem, milyen kurvajól lehet csúszkálni a babakocsival? (Bár egyszer még így is elestem: 2 éve Eszti kocsija mögött, de azóta sem mondtam el senkinek.)

Pepi amúgy rendben van, már ami a pace-makert illeti. Uhúú, de mi vannak! Teljesen elvarázsolódtam a kontrollon.
Szóval az úgy kell elképzelni, hogy fekszik a gyerkő, néz. Aztán egy fém kerek kis izét rátesznek a hasára, nyom a doki kettőt a számítógépen és örömmel darálja, hogy levette 100-ra a szívműködést és bekapcsolta a mozgásérzékelőjét. Anyám, és ez benne van a kölyökben. Komolyan tátott szájjal néztem, milyen állatjó dolgok vannak. (És ez a bébikészülék állítólag elég alap-darab, szóval nem tud sok okosságot.)

Feltettem az örök kérdést: "És vajon meddig bírja az elem?" (Ha merül, akkor ki kell cserélni a kütyüt.)

Beültetéskor: háááát kb. 1,5 év.
Első kontrollon: háááát kb. 2 év.
Második kontrollon: háááát kb. 2,5-3 év
Harmadik kontroll: háááát kb. 4 év (ha továbbra is ilyen alacsony marad az ingerküszöb.) Ezt mondjuk nem tudom, mit jelent, de rohadt jól beilleszthető az intellektuális társalgásaimba.

A betegsége alakul, talán már kevésbé sípol, viszont annyira felhúzott a ma esti 50 (!) kajájával, hogy stresszevő lettem és benyomtam egy fél üveg bontott meggyet. És rosszul is vagyok.
Pedig azt hittem, ezen már túl vagyunk. (Márhogy nem a stresszevésen.) Viszont nem kell aggódni, úgy felkeltem este 10-kor, mint a huzat. Csessze meg, ne szívasson, alig múlt 5 kiló!
Ahhh... Relax!

Jingle bells, Jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun is to ride
In a one-horse open sleigh... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése