2011. okt. 17.

Röpke 3 mondat, ami persze több lett...

Családunk táján adott egy Peppino. 3,5 hónaposan beoltva az 1 hós védőoltással.
Hullámozzatok! Hullámozzatok!
Még csütörtökön történt az eksön, az azóta eltelt idő után elmondható, hogy zökkenőmentesen lezajlott a buli.

Adott egy anya, aki az elmúlt tanácsadás alkalmával megnyerte a tojásmentes étrendet is a tejmentes mellé.
Sebaj, végülis a DM-ben csudajó pástétomokat árulnak. Ma cékla-torma ízesítésűt vettem. Szerintem nem gáz, de tény, hogy kettőből ketten öklendeztek tőle. (Nem, nem a Peti volt az egyik.)

Adott egy apa, aki baromi büszke a kölykére, aki kezeli a szgépes egeret.
(Anya haja égnek áll: "vazze Béb, a 2,5 évesed a youtube-on maga választja a videókat, látod ezt?"
Apa- arcán a végtelen büszkeség mosolyával: aha, milyen ügyes már mi? )

Ahh, amúgy ha már DM.

Csodálatos dolgot találtam: állva pisilős segédeszköz nőknek. ("Nincs tiszta wc? Állva is lehet!" Nem viccelek, ez van ráírva. :)
Ránézésre úgy működik, hogy összehajtod, és odateszed huggyantás előtt. Oda.
Aztán jöhet, ami a csövön kifér.
Bakker, esküszöm jobban szemügyre veszem legközelebb, mindig is szerettem volna állva pisilni. (Igen tisztában vagyok vele, hogy tudok. :D)

Azt is tudom, hogy lógok egy kinez-poszttal, de muszáj még fogalmazgatnom, hogy bevegye a materialista gyomor is.

Úú, meg végrevégre voltak egy csomóan látogatóban.
Csütörtökön Dóri és Vanessza (baromira nem fotóztam egyet sem), pénteken meg Kriszta és Hangya és Balázs verzió futott. Hát jóvót már végre úgy lenni, mint máskor.

A két cukker.
(Ezt figyeld Hangyó, Eszti az alábbi sztorit adja elő, ha megkérdezzük, mi volt a Balázzsal.
Balázsnak adtam puszit, Balázs is adott puszit és csókimókiztunk... :) )



Kriszta megpróbálkozott a lehetetlennel. Végül nem lett olyan gáz a két anya/két gyerök,(Jaaa, 3... jaaa, 3,5) Csak Eszti nyomta be az unalmast...



Ágyonugrálós-repülős kép

4 megjegyzés:

  1. Hiphipphurrá!!!!
    Édesek a gyerekek ...és ismét behaltam a csókimókizáson!Hát ilyet!!!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű ez a Balázs gyerek de gyönyörűű! Lehet stipi-stopizni vagy már foglalt? :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, és Esztinek hová lett a szemüvege?

    VálaszTörlés
  4. Gyertek ide és majd lemeccselik a lányok! ;)
    Jah, szemcsi köszöni szépen jót nyaralt a komódon. :)

    VálaszTörlés