2009. nov. 29.

Képlet

Nomármost....
Az elmúlt 3 hét éjszakáinak képlete:

- nem több, mint 5,5 óra egybenalvás (az sem több, mint egy alkalommal),
- nem kevesebb, mint 3x felébredés,
- egy órán belül nem több, mint 6x visszaébredés, és sírás,
- éjszaka-átalvás valószínűsége a fentiek alapján nem több, mint 0...

Gondolkodtam...

Melegben altattam, hidegben altattam, teli pocakkal altattam, üres pocakkal altattam, nehéz kaja vacsira, könnnyű kaja vacsira, tiszta ágynemű, kék pizsama, piros pizsama...
Az eredmény: semmi....

Így nem aggasztom tovább magam a dolgon, majd visszajönnek még a régi szép idők!

Kaja ügyben meg....
Melegen, hidegen, jobbról kavarva, balról kavarva, tányérból, bébiételesüvegből, kiskanállal, nagykanállal, pálcikával, kék kanállal, etetőszékhez illő nsárga kanállal... Az eredmény: szintén csőd...

Ma este úgy etettük meg Lacival, hogy egy falat párolt alma, egy falat főzelék... Így összejött a napok óta az első normális adag.

Ejejjj, de csoda gyermekem van, mi? Egy igazi kisangyal!

No, és a remek hírek!
Eddig csak a szüleit utánozta, másokat csak nézett okosan... A hétvégén viszont mondta a papának, hogy papa. Jeee...

Valamint tutira megérti és csinálja, a nyomd meg a gombot a mobilodon, a rázd meg a csörgőt, nyomd a dudát és társait.
Egy valami még nem nagyon megy: a NEM! Érti az, csak úgy csinál, mint aki nem...
Sebaj, addig nincs gond, amíg cukimukiédibédi meg egyebek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése