2009. nov. 23.

Alvás dologéllel

No, most, hogy Eszti a délelőtti alvásában nyomul, én meg már áldoztam is a házimunka oltárán, sőt a szokásos X-aktámat is megnéztem, elújságolom, hogy lehet, hogy valóban lesz foga a kölyöknek.
Felül kezd átlátszani az ínye! Jippi! Persze, lehet, hogy ez még mindig hetek kérdése lesz, de legalább van remény, hogy nem kell már ily fiatalon a protkójára költenünk!

Az éjszaka tekintetében viszont rájöttem az abszolút megoldásra. Mivel a 10 órás lefekvés után 3/4 11-kor már sírva ébredt, így gondoltam úgyis üvölt, bekenem az ígyét Dologéllel. Aztán kapkodta a fejét, és véletlenül az orrába is kentem... Hát, no, mit csináljak, én ki nem mosom neki éjnek évadján, visszaringattam és elaludt. Legközelebb 3 óra múlva kelt csak fel!! Jeee! Mostanában ez jeee... Szal, ha ez így jól működik, bizisten belenyomom minden este az orrába is!!! Oszt lesz itt alvás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése