2009. nov. 26.

Apának...

Helló apa!
Mivel, ma nem vagy velünk (mert elszegődtél Budapestre... hahaha...), így leírom neked, mi történt ma.
Előszöris reggel a love mummy pulcsimat vettem fel, hogy anyát megvásároljam már melegében.
Aztán délelőtt aludtam kemény 30 percet, és anya pont akkor akarta elkezdeni az X-aktákat, amikor én már fel is keltem. Aztán nem ettem rendesen ebédet, de legalább nem köpködtem széjjel. Majd sétálni mentünk, ahol gyorsan elaludtam a babakocsiban, mert az kafa, ha anya tologat, nehogy már DVD-zen nyugiban az alvásidőmben.
Alvás közben menekültünk a Family Frostos autó elől, így belefutottunk a főtéren a 3 órás harangszóba... Szóval keveset aludtam, keveset ettem, így most nem vagyok topos formában. Viszont anya felvette ahogyan ugylibugylizok... Az király!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése