2013. nov. 27.

Egy nem sállállá meg egy sállállá

Van nekünk egy kis szottyosPéterünk.
Ez a drágakincs olyan beteg tud lenni!
Immár 6. napja hol lázas, hol hőemelkedéses, szóval 6. napja matricázódik valakire stabilan. llletve gyenge, nem nagyon járkál a lábán, mert eldől és emellett nem képes beszélni sem, kizárólag nyávogni. (Tényleg ám, így elnyúúúújtja a szavakat, úgy vonyítja az igényeit. Állat nagyon!)

Vasárnap már köhögni is kezdett, aztán éjjel már folyamatosan nyökögve aludt és nyomultam kb. előírásszerűen lázcsillapítani, mert folyamatosan gáz volt...
Hétfőn ezért bemutattam a gyerekorvosnak. Ő nagy örömmel fogadta, és megállapította, hogy "de jól néz ki ez a gyerek" és ennek megfelelően nem is adott neki semmit (vagyis tiszta volt a tüdeje). Hátha megbírja!

No, nem bírta. Köhög is, mint a kutya. Tegnap még éppen hagyján volt egy laza egésznapos hőemelkedése, de ma reggel aztán megint lázzal kelt, vagyis fel sem kelt egészen 10 óráig, akkor benyomtam egy adag csillapítót, hogy legalább a gyerekorvosig eljussunk.
Ott aztán már rágtam a doktornő küszöbét egy kis antibiotikumért. Tényleg jók vagyunk, az ő specialitásával is 3 hónapja kapott utoljára. És előtte is 3 hónapja. Szóval ezzel az évi 4 antibiókúrával tök megelégednék. A tavalyi statisztikához képest meg hajajjj!

És azért azt sem gondolom hűdefaszának, hogy már 6. napja hol kicsit, hol nagyon lázas, de az Algoflexes és az Ambroxolos üveg felét már kiitta. Úgyhogy ez most nagyon helyénvaló.
És most várjuk a csodát!
Ami reméljük, hamar jő, mert ami mostanra van... Hát ébren nem sokat volt ma... Azt is csak azért, mert köhögött...

Node van ám sálláláá is! Tegnap voltam CBA-ban, na mondom, ha már arra járok...
....rápróbálkozom én arra a pónira. Totál esélytelennek gondoltam, de visszavittem a Bambinibe (ez azért nem volt evidens, mert a blokkját elhajítottam).
És basszus, annyira rendesek voltak! De tényleg ám, mert először "hajajjj", aztán "meg kell kérdezni a főnököt", utána "lehet, hogy hetekbe fog telni, amíg engedélyezik a visszavételt". De, mivel kb. emlékeztem, melyik nap is vettem, és az árcetli rajta volt, így negyed óra alatt kibogarászták a gépükből. És volt póni, nincs póni! Tádááám!
Örültem hát!
Mondjuk sellőBarbie sincs, mert drágának találtam, így becseréltem két Lego alaplapra.

És Murphy alapvetéseinek újabb bizonyítéka: a sikeres akció után 2 óra múlva jelezte Hajnika, hogy nekik lehet, hogy kéne.... (Ha nem vették volna vissza, tuti nem kellett volna a kutyának sem, de ez már csak ilyen.)

Úgyhogy most van egy szétcsúszott gyerekünk, de legalább nincs pónink.

3 megjegyzés:

  1. Ügyesen üzletelsz!Én tegnap a gyerekre sehogy se jó pizsamát akartam visszavinni vagy cserélni (a nyakán nincs az a gyerek aki át tudná dugni a fejét),de marha gyorsan leráztak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Blokkod volt? Mert vannak jogaid! (Csak nem tudom pontosan mik azok, de x napon belül méretprobléma esetén vissza kell cserélniük. Vagy valami ilyesmi.) :)
      Annyira nem vagyok jártas ebben, mert ha elküldenek, én simán elkullogok akkoris, ha elvileg nem kéne. Viszont láttam tegnap, hogy egyértelműen az eladók hozzáállásán múlik. Még ha nem is jogos a dolog, mégis segítettek rajta...
      Szóval egyszerűen nem volt szerencséd. (Vagy jól tudják, hogy azon a fajta pizsin nem fér be a gyerekfej, de attól még el kell adniuk a készletet. ;) )

      Törlés
    2. Volt blokkom és a másik csaj aki szintén a kasszába állt segítőkész akart lenni,de a fő pénztáros lehurrogta és megmondta nincs csere!Lehet balhézni kellett volna és akkor bármit megtesznek csak menjek már onnan.

      Törlés