2013. szept. 16.

Eszti oviban

Mert ez nem egyértelmű.

Hogy világos legyen a statisztika:

Az ovit nem kezdte meg, mert betaknyosodott. Csütörtökön tök egészségesen elment, majd vasárnap már köhintett. Hétfőn még volt oviban, de keddre taknyos lett.
És a múlt héten itthon volt. Egészséges napok száma: 3. 3 darab. 3*24 óra

Nos. Mit is mondjak?

A gyerekorvosunk két hete jegyezte meg, hogy még szerencse, hogy Esztinek ilyen jó az immunrendszere. Megkérdeztem, hogy de akkor most ugye viccel.
(Nem, szerinte elkapni egy betegséget nem nagy szám, de orvos, gyógyszer és szövődmények nélkül gyógyulni, az jelzi a megfelelő működést.)
Nos, az én jelenlegi idegállapotomban ez szimplán blablablablabla...... (De a doktornőt változatlanul szeretem. :) ).

Mert Eszti tényleg lópikula. Meggyógyult 5 nap alatt, elfújt egy százas pzst-t és elment oviba, csókolom.
De a Péterem!
Petit szintén 3 nap egészség után visszarántotta. És ő nem gyógyul meg 5 nap alatt, örülünk, ha két hét hét múlva rendben lesz antibiotikum nélkül (amit ugye most kapott, szóval úgy nem szeretném, ha megint kéne).
Nagy bölcsen szoktam mondani a szintén folyamatosan takonnyal küzdő kisgyerekes ismerőseimnek, hogy a B sejteknek most kell kialakítani az emlékezetét, hogy később már ne legyen beteg az ember fia/lánya. Így van ez jól.
De ezúton üzenném, hogy csak vicceltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése