2012. szept. 3.

Vegyetek babakocsit!

Ma, amikor minden valamire való gyerek elkezdte az óvodát... No mi még itt ülünk.
De állítólag a csoportszoba már felépült... :)

Egyrészről egyáltalán nem bánom, hogy Eszti itthon van velünk. Szerintem jól érzi magát (bár minden egyes nap azzal kezdi a reggel, hogy el kell mesélnem, mit fogunk ma csinálni. És a "semmit", az nem válasz, mert akkor ő ad programlehetőségeket, mint "akkor menjünk a főtérre csúszdázni").
És nem elhanyagolható érv, hogy Peti egy kerek hónapja nem volt beteg.
Másrészt viszont sajnos hátránya is van a sok együttlétünknek. Ma pl. elsütötte az alábbi mondatot: bááázmeg Peti levetted a szemüvegem.

Holnap amúgy átmegyünk jövősmenősbe: Petit visszük Pestre immunológiára délelőtt. Persze Esztivel együtt.
Aztán hazajövünk, 1/2 5-re elmegyek a szülőire az oviba. Már  tök izgulok, hogy na!
Majd utána este 3/4 7-kor érkezik a mameszka, mert holnapután műtik a szemét.
Azért neki mondtam, hogy hozzon kulcsot, mert ki tudja, szept. 4-én ki-mikor-hol lesz....
(Különben holnaptól indulna a mozgásfejlesztés is heti két órában, de azt már lemondani kényszerültem.)

A nagy mozgásfejlődésnek úgyis megvan a hátulütője.
Petit már a Tescoig sem lehet a hordozóban hurcibálni balhé nélkül. Az a vicces, hogy pár hete asszem Julcsi kérdezett rá, hogy elviseli-e még a hordozót, én meg nem értettem, miért ne viselné. Na most már tökéletesen értem. És nem, nem viseli. :)
Amúgy perszepersze ekkora gyereket amúgy sem szoktak már, de ő a PETI! :)

Így tegnap már Brendon, ma még a Faktum, de igazából már kinéztünk egy Cybexet, szerintem meg is vesszük, hogy holnap- 14 hónap után újra: elöl ülhessek az autóban! Jujjjdejóóólesz!! :D
(Eszti kapja amúgy az újat 15-36-osat, talán nem túl korai még, Peti meg örökli a szupi Tobit.)

Ja és ezzel együtt eladósorba került a babakocsink. Multifunkció, lábzsák, pelenkázótáska p.lappal meg minden. Akinek kell, vegye meg! 50ért áruljuk, de 45nél olcsóbban nem adom.
babakocsi
Csak a miénk nem air, vagyis nem felfújhatós kerekű. És már ezer éve a sportkocsinkat használjuk úgyhogy kb. 10 hónapot volt használatban, az meg nem sok. (Illetve a hordozója volt idáig.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése