2012. szept. 25.

Heti káosz

Az egész hetünk egy káosz.
Eszti elkezdte az ovit, az alábbi rendben: H,K: 9-11, Sze, Cs, P: 8-12.30

Remek. Az oviutat lemértem tegnap. LelkesEszterrel, aki pocsolyába makkdobálás, gesztenye és levél szedegetése nélkül, tisztán 15 perc alatt tette meg az utat. Közben Mr. CsakazértiskoránkelekPéter már 9-kor a babakocsiban kókadozott, kivettem, hogy ne aludjon el. Majd 11-kor újra ilyen körülmények között jöttünk haza. Lezsibbadtam no.

Aztán ma reggel újra. Mr. CsakazértisrekordkoránkelekPétert vinni kell 11-re tornára. Az ellenkező irányba.
Szóval rendesen össze kell koordinálni.

Apa elugrik melóból Esztiért. Holnap reggel is ő viszi, mert persze nekünk tanácsadás 8.20-kor- az ellenkező irányban.

És akkor az,  hogyan fogom 12.30-kor Esztit elhozni alvásidős Pepókirállyal a következő 3 nap? Na az még kérdés.

Az oviról majd mesélek, egyelőre határozottan nem tetszik neki. És kap időt beleszokni.

Petikémről most nem sok van, hacsak nem a nagy kérdés: 10-es skálán mennyire gáz, hogy úgy aludt el a babakocsiban (és alszik most is), hogy egy félig megrágott babakeksz maradt a szájában. Annyira már olvadt, hogy ki ne lehessen bányászni, de karakteresen benne van.
Szerintem olyan 7-8-as.

Hagytam aludni (aztán majd keményen szívok délutáni alvásnál), mert tornára el kell jutnunk egészben 11-re és nagyon nagy bosszantásomra reggel 1/4 7-kor felkelt. Kiba* ideges voltam ám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése