2012. jún. 19.

Nyaralás-kirándulás-miegymás 2.

Jaaa, mert van ám itt még a tarsolyban.

Szóval alapvetően tök jó volt az egész hétvége, de tény, hogy a csúcspontja a vasárnap esti bodzás borozgatás volt itthon Lacival. (Huhh, de elfáradtunk.)

Minden jó volt amúgy. Érezhetően jól jöttek ki a dolgok. (Kivéve a MÁV-os sztori, de végülis simán megoldottuk azt is)
Eliffel még mindenféleképpen akartam találkozni, jejejee, találkoztunk is, de a napra ő bökött rá. Aztán kiderült, hogy anyuék is nyaralni mennek, így a fiúk mellé lazán bevackolhattunk a lakásba.
Majd Csirkére rákérdeztem, hogy biztos itthon akar-e aludni. Nem hülye gyerek, értette. Úgy elhúzott otthonról hogy hazajövetelünkig nem is láttuk viszont. De elvileg jön a hétvégén hozzánk, úgyhogy majd pótoljuk.

Voltunk Szentendrén. Nem is tudom, 2 éve voltunk talán, de vissza akartunk menni. Én konkrétan tepertős kenyérlángosozni.
Ellébecoltunk, Petyusz aludt egy nagyot a babakocsiban (jaaaa, mert anyuéknál 1/2 6-kor kelt a család - ugye reluxa...), Eszti elmolyolt, azt és annyit evett, amit akart. (Ez egész pontosan két gombóc fagyit jelentett, más nem érdekelte.) Engem meg Laci még egy táska vásárlására is kényszerített.
Vasárnap meg a Veresegyházi Macifarmon voltunk. Az is nagyon tetszett!
Igaz addigra Pepókirály beteg lett (jéééé),  de nem adtuk fel a nyaralást.

Azóta ő persze nyomorult állapotba került. Tegnap lefeküdt du. 1/2 1-kor és 1/2 5-kor már jobbnak láttam felkelteni. Úgyis olyan szaporán lélegzett, meg jöttek haza Esztiék is, meg azért 4 órát nyomni az nem egy általános dolog....
Folyt az orra, köhögött, majd amikor kiemeltem az ágyból éreztem, hogy meleg, és be is kakilt.
5 perc múlva pedig sűrű öklendezések közepette le is hányt.
Ekkor arra gondoltam, hogy ennél már csak az lehet rosszabb, ha a kaki híg a pelusban, mert akkor betehettem volna valami tankönyvbe a gyereket: köhögés-orrfolyás-láz-hányás-fosás. Ezt csináljátok utána!
Később helyrejött, a melegség eltűnt, a hányást meg valószínű csak a lecsorgó váladék okozta. A kaki is rendben volt. Úgyhogy csak a szimpla szokásos: ő a mi Petyuszunk.
Ma már hörög, ezen sem lepődtünk meg, visszük is hallgatózásra dokihoz.
(Asszem Enikő tényleg nem akartok a héten jönni.... :) )

De elújságolom, hogy tráláláááááá, megvan a kettesben wellnessünk! Hihetetlen ügyes vagyok, hogy megszereztem azt a helyet, amit akartam, röpke 20assal olcsóbban.
Most úgy tervezzük, hogy Pepó felépül, majd megvárjuk, hogy júliusban újra beteg lesz, aztán, ha abból kigyógyul, rá két nap múlva elszaladunk. Hátha kibír 4 napot betegség nélkül...
Így lehet gondolkodni, ha immunhiányos a gyerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése