2014. ápr. 6.

Választás

Laci éppen másnapos. Mondom neki, szavazás van, kötelező!
"Nincs olyan, hogy mozgóurna?" De különben van, vazze...

Aztán, hogy akkor ő éppen bizonytalan. Jó, akkor majd megmondom én, kire kell szavaznod. :)
De tényleg, az egész olyan egyszerű.
Ha nekem van egy kialakult értékrendem, és ő, a férjem, akivel 15 éve kapcsolatunk alapjaiban rendezetten zajlik, akkor az én értékrendemnek alapjaiban egyeznie kell az övével. Hát nem?
Emiatt- legalábbis irányában - egy felé kell tennünk az x-et.
És az nálam egy alapvetés, ha a Jobbikra szavaz, akkor azonnal elválok, így szóval... na....

Néhány dolog nagyon nem tetszett a kampányban. Pl. az ígéretek. De komolyan, én olvastam, hogy a választás napján verőfényes napsütés és 20 fok lesz. Na már bukta.

Némely dolgokat meg simán csak nem tudok bevenni.

Sérelmeztem pl., hogy a JESZ tök nagy (plakát méretű) matricákat csináltatott és bakker lenyomták a padokra meg parkolóautomatákra meg stb. Már csak ezért sem szavaznék rájuk, mert csúnya előítéletes vagyok és azt gondolom, hogy nem fogják letakarítani.

Ott van az LMP meg az almája. De tényleg! Most mi a szart csináljak az almával? Vagy nem, persze, oké: a kérdés az, mire gondoltak az almával? (Ezt tényleg elmesélhetné valaki... )

Ezt a baloldali "összefogtunk, aztán nevet változtattunk és kik is vagyunk most" téma meg.. Túl sok a kavarás. És érthetetlen is lett az egész (úgy értem másnak is, nem csak nekem.)

Így megyek, megkérdezem a mozgóurna igénylőt, hogy esetleg akkor talán teljesítjük-e közösen állampolgári kötelezettségünket a csöpögő esőben vagy inkább elmenjek futni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése