2014. márc. 31.

Tavaszi kirándulgatós

Gyermekek reggel fél 9-ig aludtak, vagyis ez vasárnapra virradóra ugye fél 10-et jelentett.
Hát úgy vakaróztunk a kávénk mellett Lacival, hogy akkor hova is menjünk elfelé. Mert az idő meseszerű, a gyerekek meg így simán elvannak nemalvás nélkül, sőt úgysem fekszenek le délben. (Ez a leginkább meseszerű az egészben, hogy már ezt sem kell annyira szigorúan tartani! El lehet menni egész napos kirándulásra. Tök fura még most is ám...)
Noszóval annyira ripsz-ropsz találtuk ki, hogy mi egésznapos-kirándulni fogunk, hogy reggel még mondtam Lacinak, ne hajtsa össze az ágyneműt, mert lehúzom. Hát le nem húztam, de be sem ágyaztunk reggel. Dolgunk volt!

Kocsiba gyűrtük a gyerekeket és elmentünk Szarvasra, az arborétumba.
Baromira megérte az egy órás kocsiút, de tényleg! És belépős az arborétum, ami nagyon látszik is rajta.
Csodaszép belülről, gondozott, a füvet nyírják, volt egy csomó virág ültetve, amúgyis virágoztak a fák, bokrok. Eszméletlen szép volt!


Közben sütött a nap, volt egy kis kikötő, ami miatt elterveztem, hogy egyszer még visszakirándulunk (a sétahajózás ugyanis csak áprilistól indul). Szóval nagyon meg voltunk elégedve a helyszínválasztással.
Abszolút el tudtam volna képzelni, ahogy nincs a táskámra akasztva 2 gyerek baseballsapka meg nincs rákötve 2 gyerek melegítőfelső, meg nem borul ki belőle a korábban a Lidl-ben megvásárolt péksüteménykupac, meg nem azt nézem, mit szed le/kóstol meg/nyom szét/ rúgja bele a labdát. Egyszóval a családi kirándulgatáson túl, igen romantikus kettesben sétálgatós hely ez! (Már amennyiben bárki emlékszik még arra, mi is az... :) )
És volt mammutfenyő meg kullancs is. Különben....

Hogy Szarvas mellett van Békésszentandrás (Sörfőzde), az volt a nap bónusza. :)

Labda nélkül sehová nem megyünk.


Ezt csak, mert itt nagyon cukik.


Anyaaaa! Mit találtam?
"Fingom nincs, de össze ne nyomd az ujjaddal, amíg meg nem nézeeeeem!!!!"


Az újgenerációs hajléktalan:


Ne szóljál be, öcsém!


Hazaúton megálltuk Tőserdőben fagyizni. Erről Peti valószínűleg nem tud (aludt), majd összeugrottunk még hazaérkezés után fél 6-kor egy laza játszótérre Timiékkel. Ha már nyári időszámítás...
Eszti szét is esett: 7-kor megfürdette magát, elolvastatta az esti meséjét az apjával, amíg Petit fürdettem, és 1/2 8-kor befeküdt az ágyába és úgy maradt. :)

5 megjegyzés:

  1. Szuper képek :) nagyon jó kis kiruccanás lehetett :)

    VálaszTörlés
  2. Móni! Nyáron úszni-strandolni is tudnátok. Vízparti nyaralók is vannak. Királyság. Békésszentandrásra pedig át lehet bringázni a gáton. Az se kutya. Öcsöd is közel, ha szeretitek József Attilát... Rengeteg szarvasi emléket felébresztettél. Ja, DM is van. Meg komp Mezõtúrra a fazekasokhoz... Judit - Sülysáp

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira, de annyira érezném a feelinget! Egyetlen bajom van csak: én Magyarországon nem merek szállást foglalni előre nyárra. Mert itthon az komoly bukta, ha egy ilyen fasza helyen nem lehet mit csinálni, mert egy hétig zuhog (ezért nem jön szóba pl. Balcsis nyaralás sem). Békésszentandrásra meg okéoké, elbicajozok odáig, de most félrészegen tekerjünk vissza? (Túl jó a sör. :D )
      De nem feledem ám szavaid (a strandolós részt pl. nem láttam és tudtam.) Én legszívesebben tényleg romantikázni mennék vissza. :)

      Törlés
    2. Nem láttam és nem is tudtam. Így értettem. :)

      Törlés