2014. márc. 21.

Aktuálisan az immunstátuszomról és következményeiről

Olyan vagyok vazze, mint aki nem futott még össze életében sosem egy adag C vitaminnal.
Az immunstátuszom jelenleg vetekszik egy, a családból ismert Péter egyedével.
Ha jól emlékszem, ebben a hónapban voltam náthás. És tádám: hétfőn újra elkezdett folyni az orrom. Nomost jójó, a kutyát se érdekli, nem nagy szám, csak bosszantó, de a kölyök... 80%, hogy elkapja! Jaaaaaajjj!

Hétvégén a verőfényes napsütésben Lacival édes kettesben, Pesten eltöltött sétálgatások és nézelődések és egy adag IKEÁzás szerepelt (Leesésgátló kell az 5 évesnek apám! A régi tropa lett, már az ágyneműjét sem merem lehúzni, mert ahhoz le kell szedni és nem hiszem, hogy fel lehet még újra csavarozni. És amilyen alváskultúrával ez a kislány rendelkezik, hát higgye el mindenki, ahhoz kell egy új leesésgátló! :D ).

Na ehhez a romantikus elképzeléshez képest én náthás lettem a hét elején, Eszti ovijában múlt héten kitört a bárányhimlő (oké, Eszti oltott, de ha mégis elkapja, akkor hazahozza ugyanúgy). Akár  pénzfeldobással is tippelhetem volna, mit szed össze Peppkirály a hétvégére.
És a takony nyert.
Úgyhogy a romantika rezeg rendesen, mert ő meg a porszívó jó barátok újra (most amolyan átmenet van, bár tudja fújni az orrát, de harmatgyengén teszi még) és hát anyuék úgysem a seggükön ülnének a gyerekekkel. Szóval ez így áll. Takonyhegyek.

Amúgy minden jó, a bicaj egy álom, tök jól lehet vele időt spórolni (főleg fejlesztésre eljutni).
Mondjuk van egy jótanácsom kezdő biciklistáknak:
Ha cangával indulsz el otthonról, ne kenj fel szájfényt, mert beleragadnak a muslincák!
(És erről engem is értesíthetett volna valaki mondjuk a múlt héten.... ;) )

Ma Laci szabin volt, és én meg a depressziómba kezdtem süllyedni, hogy deszarmá' pont ma lett taknyos a kölyök. De aztán mivel Béb itthon volt: elvittem csajos programban Esztit oviba (mivel tök ritkán viszem én, neki ez élmény), voltam futni, alvásidőben elmentem egyedül inni egy kávét, majd a könyvtárba, majd a Malomba (elseje óta van félretéve a pénzem egy farmerra, na most 21-én jutottam el), majd csajos programban haza is hoztam Esztit az oviból. Így végül nem sikerült lejjebb potyognom az önsajnálatban. Szép volt az élet!
És mik voltak a könyvtárban a könyvajánlós asztalon kitéve? Skandináv krimik, Hajnikám! Skandináv krimik! (Ki volt írva, így mellélőhetetlen volt a dolog. Úgyhogy csak szereztem egy olyat! :) )

És miért is olyan jó, ha van egy cukimuki rózsaszín kislányod? Mert pl. ezt találtam az ékszeresében.
Ahhh.... Szerintem jól áll. (És igenis kölcsönadta: Persze, használd csak nyugodtan anya!)

 


A lakkomat este lemostam, mert egyértelműen valami gyűrűhöz illőt kell keresnem. :)

7 megjegyzés:

  1. Cuki a gyűrű!! Én december közepétől 6 héten keresztül voltam beteg, az se volt túl jó. Most meg Dani nem tud kikeveredni a köhögős, taknyos borzalomból.
    Melyik krimit szerezted meg (nem mindegyik jó ám)! :)
    pusz

    VálaszTörlés
  2. De jó színe van a lakkodnak! Ilyesmi árnyalatom nincs, meg vörös sem és kék sem. Hallatlan! :) A gyűrű pedig szerintem is jól áll és tetszik a szövege.
    A binyó+szányfény+muslica dologért meg örök hálám, nemrég vettem szájfényt, de akkor biciklizésnél mellőzöm, elég, mikor a szemem teli van velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejj, tudtam én, hogy egyszer hasznot hoznak a soraim valakinek! :D
      A lakk színe csalás ám! A vaku miatt piros, amúgy sötétbordó. Nem is értem, te hogyan tudod olyan szépen lefotózni a körmeidet!

      Törlés
    2. Vakut nem szoktam használni, mer nekem úgy nagyon csillog, így ablak előtt, jobb esetben napfényben szoktam.

      Törlés
  3. Kérek képet az új manikűrről is!!!! Amúgy a gyűrű marha jó. Én is használok olyan fából készült ékszert, amit gyermekrészlegen vettem a boltban. Az egyik kedvencem, imádom.
    ETAMA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áá, képtelen vagyok rendesen lefotózi ám. De hmm... megpróbálom majd azért. :) Laza kis halványrózsaszín lett a nyerő!

      Törlés