2013. aug. 5.

Nyár, medence, főtt kukorica

Nézzük sorban...

Petikirály babakirály minden valószínűség szerint utolsó fogát növeszti. Rém büszke vagyok magamra, hogy felismertem idejében a jeleket (így a végére).
Pár napja ugyanis hajnalban ébred. És onnantól kb. fél óránként felsír. Olyannyira, hogy tegnap pl. fél 7-kor mérgesen csattogtam be hozzá (akkor már kb. 3*-ra fél 5 óta), és ki is kaptam a kiságyból és annyira kapaszkodott a nyakamba, hogy nem volt szívem visszafektetni. Pedig álmos volt, láttam rajta.
Szóval Eszti is jött utána egy 20 perc múlva, és megállapította, hogy biztos jön a Peti foga. Mondom ja, de az utolsó, most mit fogunk kitalálni, ha ezen túljutunk és éjjel sírni fog? Hogy lesz neki még foga.
Látjátok, még egy 4 éves gyerek is remekül érti, hogy ha baja van a tesónak, akkor az "biztos a foga". :D

Esztivel voltunk babazsúron. Ez volt az első!
A babazsúr nagyon cuki volt, 4 csaj meg közülük 3-nak a kistesója is. A csajok kb. 3 órán át sikítva rohangáltak a lakásban. Jó volt! Ahh!
Hogy mi volt a legjobb Eszti szerint? Az emeleteságy. :D (Pedig azt hittem, tutira a láda mennyiségű pónit fogja mondani.)

És két életkép:



A délutáni kötelező számítógép előtti szétlazulás.
(A bokaláncot tessék elnézi nekem, vettem magamnak, és persze Esztinek is kellett. És ma, a Rossmannban hirtelen szembejött velem egy: 250 Ft volt. Lábujjgyűrűvel, jó? :D )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése