2012. nov. 21.

A szeparásról

Korábban mindig kaptam az ívet, hogy könyvből nevelem a gyereket. Ma már nem így van. (Illetve ma már nem kapom emiatt az ívet. :) Szerintem megszokták, vagy egyszerűen a második gyereknél már leszarják.)

Úgyhogy gondos tanulmányaim miatt most is baromi képben voltam, és vártam a szeparációs szorongás 2. felvonását.
És korábbra vártam, mint 1,5 év, hiszen a 8 hónaposokra jellemzőt is hamarabb éltük át.

Tök agyas vagyok, így is lett minden.

Tegnap megpróbáltam elmenni a boltba. Illetve el is szaladtam- tessék érteni: futócuccot  (kegyetlen állatjó futófelsőm van, még 7 fokban sem kell semmi rá, korábban nem is tudtam, hogy létezik ilyen!) felrántottam és elszaladtam a pékségbe (jóvan, egy-két kört megtettem, de közel sem egy edzés nagyságú volt a buli) és 17 kemény perc távollét után síró-rívó kisgyermek fogadott.

Pedig apa meg Eszti jók voltak. Kitalálták (mivel már pár napja bebukták, hogy Peti keres a lakásban) szóval, hogyha nem engedik ki a Petit a szobából, akkor nem veszi észre, hogy nem vagyok itthon és kész. Na nem jött be, mert nem hülye a kölök rájött, hogy nem engedik ki a szobából, szóval pár perc után bőgve csapódott be a szőnyegpadlóba fejjel, és nem is nagyon tudták kikaparni belőle.

Nomeg ami ezzel jár persze. Az a minimum, hogy pisilés közben "kukucs" játékot játszom a WC-n ülve (és az a maximum, hogy a gatyámat rángatja és a lábamat nyálazza közben). Hiába játszik valahol, ha kimegyek a helyiségből, azonnal utánam jön. És a gatyámból kb fél seggem kivan mindig, mert lábszárnál rángatja lefelé. Szeretem. :D

Pedig én pont IKEÁzni akartam a hétvégén tök egyedül (értsd: Lacival-szerelemben-kettesben) szombaton.
Tök alap, hogy Petikémmel egymással vagyunk, nem is szeretem különben, ha nincs velem. De úgy vagyok vele, hogy ami ilyenkor történik, az pár hét és slusszpassz, bírjam már ki, hogy nem passzolom le ez idő alatt. És hát most rosszul jön ki, vívódok is, hogy lepasszoljam-e. (De le fogom, mielőtt anyu sokkot kapna.) Mert igen, anyu remek társaság és seggrázásban is jó ( és nem a sajátja rázásában). Szóval na.

Viszont reményeim szerint karácsonyra újra a régi Pepókirály lesz, akitől aztán elugorhatunk egy órára Esztivel a Malomba "csajosan" . :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése