2012. nov. 19.

Petikirály taknya

Vonzó olvasnivaló napsütéses novemberi napon.
Egy hete tart és egyelőre megkockáztatnék egy olyan kijelentést, hogy lehet, megússzuk Ventolinos tüdőbajosság nélkül.
Ez keményen optimista kijelentés úgy, hogy tavaly december óta a havi 1-2 náthája minden egyes alkalommal a tüdejére ment.
De ha így lesz, akkor kezdhetem verni a fejem a falba, hogy miért is nem vettünk eddig inhalátort.

Most nyomjuk rendületlenül Salvus vízzel, és állítom, hogy egy csoda!

Persze, még nem egészséges, nem kell elkiabálni a dolgot!

Arra mindenesetre jó volt a dolog, hogy lemondtam a szombati Lacival közös programunkat.
Anyu természetesen telesírta emiatt a párnáját, dehát nem tudtam volna jó szívvel estére Pepókát itth agyni orrszívózás meg inhalálás nélkül. Meg aznap elkezdte a fulladós köhögést is (szerencsére csak párszor nyomta).

Anyu nem is tudta kiheverni a sokkot, amit az okozott, hogy nem utazhatott 100 km-et, pusztán pár óra gyerekvigyázás céljából, ezért már melegében bejelentette, hogy "akkor kérem Eszti 15-én". (Azért érezzük, ez egy éve még sündörgős, kérlelős "naaaa-lehetne-arróóól-szóóó- hogyesetleg 15-én"-ként hangzott volna el. Ma már nem pont így. :) )

Ráadásul mennénk hétvégén IKEÁ-ba is (jaaaaj, a GOKIba megyünk ám, csak arra a kavarós napra jobb nem gondolni -mindent egyszerre káosz lesz- pacemaker ambulancia, meg a dokit is kivárni míg kiér a műtőből és ha ez délutánba nyúlik, hogyan alszik majd a kismaki. Na ezért nem szeretem. Viszont így csak 1* kell felutazni Pestre, akkor meg féllábbal is kibírjuk.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése