2012. nov. 5.

Holnapra figyelni!

Az üzletek polcain télapók sorakoznak, a nagyobb áruházakban már karácsonyi a díszítés. Csúnya, esős, koszos november van.
Vagyis a legcsodásabb időszak egy nagytakarításra.

Sajnos nem tudok élni karácsonyi nagytakarítás nélkül (még mindig reszketve amúgy, hogy idén lesz-e karácsonyunk, de Laci szerint - ő bölcs: "Miért ne lenne?" Na mindegy, valahol persze igaza van, a tavaly az egy szimpla szopacs volt.)

Már a konyha teljesen készen van. Csaltam ugyan, mert két szekrényt kirámoltam még tegnap, amíg elvoltak apjukkal a kölykök, meg ma mostam is (Peti frankón elnézegeti a mai napig a pörgő, forgó, centrifugáló gépállatot) . Mondjuk annyira nem jó egyedül hagyni a géppel, mert persze pipiskedve-küzdve simán eléri a gombokat.

Na nem is ezért jöttem, hanem hogy holnap- akármilyen gány is az idő:
10 milliószoros nap van.

Vagyis:
sex-drugs-rock&roll

Ja neheeeem:
love-piece-harmony. :)

4 megjegyzés:

  1. én már túl vagyok rajta. előrelátó voltam, és gondoltam, amíg itthon lebzselek októberben, addig letudom. igaz így inkább őszi nagytaki lett a neve :D
    és lesz, tuti lesz idén karácsonyotok! Pepó már olyan nagyfiú és sokkal erősebb, mint tavaly ilyenkor. egyébként toltok valami cuccot, hátha megússzátok kevesebb betegséggel az idén? Tesómnak - bár ő felnőtt - bejött a propolisz, tuti, h gyerkőknek is van méret belőle (csak mert tudom, h a természetes dolgokat szereted)
    pusszantás

    VálaszTörlés
  2. ááhhhh, mondd hogy nincs ezerszeres nap, plííííz!

    VálaszTörlés
  3. semmi különöset, csak nem vót jónapom :S

    VálaszTörlés