2012. nov. 14.

Csak egy adag "hogyanvagyunk"

Tanácsadásra mentünk ma reggel.

Jó is, mert az összes diGeorge-os pajtit beoltották influ ellen, úgyhogy én is ki akartam követelni. Sikerült is, bár a doktornő kicsit kételkedett, de mondtam, hogy "dededeeee, eskübecsszó ezzel lehet oltani", így még szerez is nekünk oltóanyagot ingyé, merthogy egy Peti kategóriásnak ugye jár...
A 15 hóson még mindig megy a "vita" , azt nem kapta meg most (mert az élővírusos oltás), de később megkaphatja (kb. 2 év felett), de a dokinő szerint jó lenne Pesten nyomni (mert ő parázik.). Én meg nemááár! Szóval ez ügyben még nincs közmegegyezés.

Aztán a másik sarkalatos pont: a méricskélés.
Itthon persze figyelemmel követem a súlyát. A "parasztmérlegelésen" csak annyi látszik, hogy felfelé tart, az nem, hogy mennyi pontosan.

Naszóval 6 hét alatt 700 grammot hízott, úgyhogy meg voltam elégedve vele újra. Mostanában a súlya szépen alakul. Legalábbis 16 hónaposan rendesen hízni, az jó.
Így már túlszáguldottunk (hahahaa) a 8 kilón is (egész pontosan 240 grammal).
A hossza jobban bosszant, mint az iszonyat kicsi súlya, mert így töpszli marad, az meg tök gáz. (Most 75 cm.)

Kegyetlen vagány kölyköt kell nevelnem belőle, hogy túléljen ebben a vad világban.

Aztán felmerült a szokásos kérdés: hány foga van? Hááámondom "ciki, de nemtom egészen pontosan, tessen már bekukkantani azzal a csodálatos célszerszámmal drágakedves doktornő".  És így tett.
Ki is derült, hogy az általam becsült 7-es érték jó. Emellett meglesz az összes többi rágófog rövid időn belül. Egy ugye kint van, egynek a csücske fent már látszik, a maradék kettő rágófog helyén meg tök duzzadt már az íny. Így a látszat ellenére élénk fognövesztésben van.

Az agya az elmúlt napokban/hetekben szivacsos állagú lett. Nagyon hirtelen változott és elsőre szívja be az információkat. Hihetetlen gyorsasággal. Fel sem tudom sorolni, milyen jókat tanult meg. Szinte mindent elsőre.
A legjobb- ez Laci érdeme- rendes (cuppanós) puszit adni- eddig csak a nyitott szájjal összenyálazós ment. :)

És a szavakat is így. No fel is vettem videóra a tejföl-t. Kicsi, béna videó, ami szintén Lacinak köszönhető, mert már 3 napja dugdosom a gépet az orra alá, hogy takarítsa le a memóriáját, mert betelt. (Nem, ez nem az én feladatom a családban, azért nem csináltam meg magamnak.)
Így csak ennyi fért rá, de attól cuki.
(Arra nagyon jó kis videó, ha nem hiszem el, hogy szavakat mond, akkor előkapom.)

És üdv szeparációs szorongás!
Bizabiza, már a múlt héten is éreztem, hogy valami van, na tényleg van.
Nem baj ez, csak nehéz úgy lépkedni a konyhában, hogy a gatyámba csimpaszkodva stabilan ott van egy embergyerek. Erről majd mesélek (amúgyis a szepszaron túl akartam esni még karácsony előtt, na erre most így van esélyem.)

Eszti sem kutya azért agyilag. Nemrégiben pont téma volt a fórumon a számok ismerete. Még meséltem is, hogy "áá, ez hozzá se szagol". 16-ig szépen elszámol, különben meg tizenhét vagy tizenhúsz jön utána. Ennyi.
Akkor emiatt a beszélgetés miatt vettem elő az egyik számos könyvét. És legnagyobb megdöbbenésemre felismerte az összes számot (nem, a 6-ost meg a 8-ast asszem nem). Csak úgy kifigyelte, megjegyezte, mert én biztosan nem tanítgattam meg kifejezetten erre, akkoriban még Laci sem. Azóta persze mindenhol sorolja a számokat és apja is okítja.

Aztán ami van, az takonytakonytakony. Szó szerint persze.
Végülis Pepó 3 hetet húzott nélküle. Eszti már több, mint egy hónapot, ő nem is beteg még, csak kifújja az orrát napi 3*.  (Mondjuk ne is legyen beteg, miután napok óta fél kiló mandarint eszik meg este és utána még megkérdezi, hogy van-e itthon gyümölcs. És még benyom egy almát...)

Nem jött jókor, mert programunk lett volna, de igazából mostanában minden hétre van valami, ami miatt nem akartam betegséget, januárig egészségben reménykedni a mi esetünkben meg azért irreális.

Én is remekül megvagyok, jelenleg az extracsodálatos adventi naptáramat készítem. Már most el vagyok ájulva magamtól, milyen csodás lesz (a bébiételes üvegeket dekupázsolom- állat na!)

Ígyvagyunk.

6 megjegyzés:

  1. Na várjál csak a 'mi ez Peti?'után azt mondja HAMI és...tejföl?
    Cuppanos puszika neki,ügyes okos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár eladhatnám úgy a dolgot... :P De nem azt mondja ám. :)

      Törlés
  2. Szuperokos, ügyes kisfiú, na és persze a nővérkéje is! A takonykórnak meg huss.... nálunk a fiúk okésak, én még trombitálok rendesen... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááááá, takonykórt hagyjuk.... Azért köszi. :)

      Törlés
  3. Azért tegyél majd fel képet a hiperszuper adventi naptárról is! Mer' én kíváncsi vagyok rá!
    Anna

    VálaszTörlés