2012. ápr. 27.

Terjedelmes bla, bla-bla, bla-bla-bla Peti újabb eü. problémájáról

Miután elmenőztem, mennyire passzol a taknyos családba a gyerek, elkezdett köhögni.
Ehh, ez még semmi.
Ma reggel felkel, zörög vazze, zörög!
Na bakker, ez kő ciki, mert a múltkor is ebből lett a kórház. (Most elmondanám, hogy anyunak már hónapokkal ezelőtt előttem azt a poént, hogy ha a Hajni esküvőjén Peti kórházban lenne, akkor ő lesz vele aznap, mert én esküvőre megyek.- Szar poén volt.)

Na mindegy, gondoltam nézze meg orvos a 4napos előtt, mert ugye én nem vihetem ügyeletre (illetve vihetem, csak ránéznek, felismerik, és befektetik.) Szóval cikibe hívtam az orvosi rendelőt (ahol a rendelés első órájában kell időpontot kérni, node mire Pepó felébred, az le is telik.). Persze a Peti kapott időpontot.

Elvittem.
A doktornőnk boldogan mosolyogva: "igen, tényleg hallani valamit a tüdejéből. De sokkal jobban néz ki, mint a múltkor". (Ehh, köszi...)
Jó, szerinte időben elcsíptük még, így teleírt egy papírt, mithogyan, és átnyújtott egy órási dobozt (egy inhalátort). Mindig ajándékokkal térek haza.

Minden jó is volt. Egyrészt örültem, hogy azt mondta: "a múltkor sem használt az antibiotikum, így most próbáljuk meg anélkül". Másrészt meg minden más volt otthon, csak fiz.sót kellett venni a gépbe.

Nomeg azt az inhalátoros izé, amivel a Ventolint bejuttatjuk. (Nem akartam már minden alkalommal koldulni, hiszen, ha több alkalommal fulladós a gyerek, akkor ez 5 éves koráig így lesz, mondtam, megvesszük.)
Nyomtam is a rinyát Lacinak, hogy 4rugó a készülék, plusz a maszk hozzá még 3. Én meg sminkcuccokra akartam elverni egy valag pénzt. Háthogyisvanez? Szerinte persze szép vagyok így is. Természetesen....
 (Mondtam, hogy most a netről tanulok sminkelni? Bátran kijelenthetem, hogy nem megy... :) )

Mindegy.

Aztán megvettük gyorsba a cuccot, fújnám a kölyökbe, vazze még valami adapter hiányzik.
Nekiálltam hívogatni a Ventolinos barátaimat, hogy ez a Ventolinos doboz része vagy meg kell venni külön, de nem értem el senkit, így elviharoztam a patikába, ahol kissé eltúlozva a helyzetet előadtam, hogy jááájfullad-a-gyerek-és-jöna4naposünnep. Brühh, brühh... Oké kaptam is bratyira egy Ventolint, hogy majd szerdán prezentálom a receptet hozzá.
Volt is benne motyó, fújnám, de nem fura a hangja. Nem tudtam eldönteni, jön-e belőle vagy sem.
Pont akkor hívott vissza Eszti (a fent említett egyik Ventolinpajti), azt javasolta, fújjam be magamnak és akkor kiderül, jön-e valami belőle. (Aztán kiderült, hogy amíg beszéltünk, Laci ütemesen a saját fejébe pumpálta tesztelés céljából. Hülye az ilyen, majd megkérdezte, amúgy mi ez? Hát mi, vitamin bakker!)
Bedühödtem, szétszedtem, összeraktam, és akkor kezdett el működni. Szemmel láthatóan spriccelt. (Szerintem amúgy Eszti, nem volt kilyukasztva alapból a teteje, újra össze kellett építeni. Szóval abból tényleg nem jött.)
Na akkor gyerek bepumpálva, én meg csapzottan elrohantam vele a Rossmannba. (Sminkcuccokért! Nyilván amilyen szagom alakult már ki addigra, illetve amilyen módon elkenődött a szempillaspirálom, senki nem gondolta komolyan, hogy valóban minőségi szemhéjpúderre vágyom....)

Szóval a mai nap eredménye: nem mostam fel, nem porszívóztam, nem festettem és mostam hajat. Szégyen lett volna ilyen lelki állapotban szobabicajozni, így inkább vettem félárasban mákosgubát. Két adagot, de mivel Laci nem kért...
Ellenben elmentem a gyerekorvoshoz a fulladósgyanús béta kölykömmel,  az alfát eladtam anyuéknak hétvégére, megvettem egy inhalálóvalamit, egy új Ventolint, egy 8-as szemhéjpúdert (ahh, csak Essence lett végül, dehát vissza kell szerezni az elveszett pénzt), megettem mindkét adag mákosgubát.
Éééés tádááám: megjött. :) Ma először 19 hónapja (szerintem mázli. De mekkora poén: Eszti 5. hófordulóján, Petinek meg a 10-en. Tuti a Hold!)
Úgyhogy most iszok egy sört (relax pajtik, 0,0-ás), és hallgatom a hörgőbörgő köhögőst, hogy kell-e hívnom az éppen a haverokkal piáló apját (garantáltan nem 0,0-ást), hogy szerezze be a fulladáselleni kúpot az ügyeletes gyógyszertárból.

(Ui: a Ventolin hörgőtágító.)

2 megjegyzés:

  1. nyehh a lényeg, hogy beindult belőle... mondjam, hogy itthon utána én is lődöztem a Ventolinnal kicsit? :D
    egyébként nem tudom, Pepi mit csinál közben, de Oli basszus már úgy megszokta, hogy nem bőg tőle (és magának szeretné csinálni), ami tiszta szívás, mert így sokkal nehezebb figyelni, hogy mennyit szippantott belőle... ki hitte volna, hogy egyszer jól jön a bőgés...

    VálaszTörlés
  2. Khmm... mert mennyit kell szippantani? Nekem csak kb-ra mondták...
    Amúgy nekünk nem Babyhaler van, hanem ilyen: http://www.med-in-art.hu/pulmonologiai-kiegeszitk/optichamber + a maszk persze,
    és ezen belül egy kék valami mozgásán látszik, ahogyan lélegzik.
    (Amikor nem bömbizik. :))

    VálaszTörlés