2012. ápr. 4.

És még Eszti

És akkor van az Eszti.
Ő végre tegnap újra bölcsibe ment (még hétfőn is itthon fogtuk, biztos, ami biztos.)
Már jó is, mert a betegséges hetek óta kicsit szalad a lakás.
Amúgy tök kemény akartam lenni, hogy a nagy lószart lesz itt nagytakarítás! Karácsony előtt is volt csilivili lakás, csak pont karácsony nem...
Úgyhogy nem kell ide semmi!
Csak azt nem raktam össze fejben, hogy ha az ablakosokkal április 5-ére beszélem meg a ablakok rendbetételét (mindenfélét megjavítanak rajta, szigetelnek, meg mindent élettartam hosszabbítás céljából), szal ha ezek jönnek, akkor nincs mit tenni, ablakpuca lesz utánuk. (Hát nem pont húsvét előtt? Eskübecsszó, nem az én hibám.)

Húsvéttal is már készen vagyok, Eszti kap egykét csokit, meg olyan vackot, amit amúgy a büdös életbe meg nem vennék. Mint pl. csokis szívószál. (Tudjátok, úgy kezdődik, hogy: cukor, glükóz-fruktózszirup.... :) Undorító.)
Meg kap egy Lollee-t a lelkem, mert minden alkalommal, amikor rajtam derékmelegítőt lát megkérdezi, hogy ugye neki is lesz olyanja. (Meg ne is mondjam, hogy szerteszéjjel nyertem magam megint a Bónuszbrigádon, de tényleg, anyám még 1000-rest is nyertem, szóval azt csak el kell költeni. És amúgyis 990ért van hirdetve jelenleg a Lollee. És szerintem az a legjobb minőségű derékmelegítő. )

Úgyhogy így leszünk.

Amúgy készülünk Stornyára, Peti egyelőre nem úgy néz ki, mint aki kórházba készülne, szóval még akár ünnepünk is lehet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése