2012. febr. 6.

Virágos izgalmak


Pont most mesélte Dorisz, hogy Beni lezúgott az ágyról. Mosolyogva vettem tudomásul, mert minden gyerek egyszer legurul az ágyról. (Mert anyuci nem szokta még meg, hogy az biza már mozog.)

Mi ezeket megúsztuk. Eszti ugyanis lassabban fejlődött, így mikor a fórumos kölykök fele már leesett, én már vigyáztam és nem tároltam az ágyon.
Pepó? Na az meg max. akkor esne le az ágyról, ha Eszti a 14 kilójával akkorákat ugrálna, hogy lepattintaná róla Peti 5kilóját.

Van viszont helyette más.
Nekem mindkét kölyköm bírja az orosz rulettet: virágot zabál! (vagyis vagy lesz belőle mérgezés vagy nem).

Uhh, biztos emlékezetes az Eszti-féle pánikroham, amikor vagy 10 hónaposan megette a hülye szobanövény levelét. Azóta tudjuk, hogy a szobanövények nagyon nagy része mérgező. Az is az volt, de Eszti megúszta kisebb "zúzódásokkal".

Így újabb pánikrohamot élhettem át, amikor szombat reggel Peti is szétrágott egy adag virágot.
Bakker Eszti odaadta neki pusztán szeretetből a bölcsiben kapott virágját.

Kijött a konyhába (pont a reggelijüket készítettem), és boldogan mesélte, hogy odaadtam Petinek a virágot!. Beromboltam, de már keziccsókolom volt a kórónak. Széttépve, fele a szájában, másik fele a markában. Áááá... Sokkolódtam, mert most tényleg csak az hiányzik, hogy kinyírja valami virág (most nem úgy szó szerint, na.)

De legalább gyakorlottan figyeltem, van-e valami tünet (egy aluszékonyság nála asszem feltűnt volna...). Ma éjjel amúgy brutál dolgokat művelt (volt egy félórás bőgőkör, ennyi még rosszabb napjain sem), és reggelre bedagadt a bal szeme. Háát, hogy ez attól lehet-e nem tudom, de tény, hogy a kajájába nem kerülhet egy mikronnyi egész darabka sem, akkor ne csócsáljon már el egy virágfejet szirmostól-bibéstől!

De bekészült a fejem, hogy tényleg mindkettőnek ki kell próbálni a mérgezést?


7 megjegyzés:

  1. Akkor most már minden oké?
    Gondolom, most már minden virág 8 méter magasan van.

    Ezek a kölkök mennyi mindent kipróbálnak! Hanna pelusában már volt, hogy újságpapírt találtam! Egyik ismerős baba meg a Wc-illatosító zselére kapott rá... De nem lett gond.

    VálaszTörlés
  2. Ááá... nincs is virág, mind elmentek az örök vadászmezőkre (vagy oda nem is a virágok mennek? :) ) Ez is csak a böcsiből érkezett előző nap.
    WC illatosító, hát ez jó, milyen szaga lehetett a gyerkőnek! :D
    (Ui: igen, leveled jött, válasz is lesz, detényleg! )

    VálaszTörlés
  3. Na mi van Pepinoval???
    (kölök bölis társa mosogatógép tablettát evett,kutya baja nem lett.)

    VálaszTörlés
  4. :))
    Jó,hogy olvasom....a virágokra nem gondoltam.Asszem végig googlizom melyik mérgező, már amelyik túléli a fűtési szezont!:)Most írtuk össze miket kell venni a lakás biztonságossá tételéhez,mert nem túl gyerekbarát a lépcsővel,galériával,kovácsoltvas,köves cuccokkal! Húú!Anyagi csőd!Esetleg még vmi praktikus tanács?

    Dorisz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megmondom a frankót: minden virág húzzon el! De legalább magasra költözzön! Nagyon nagyon sok mérgező, szinte mind, ha már sokat akarok mondani.
      Biztonságról majd írok, nekünk a konnektordugók a stabilak (a többi megoldás: leszerelt fiókfogantyúk, becelluxozott fiókok stb. :) )

      Törlés
  5. Egy ideje olvaslak! Gondoltam, most már kommentet is írok!

    Ne haragudj, de visítva röhögtem egy-két mondaton!

    Remélem, azért minden rendben van! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm kedveseim, igen, minden oké, tudnátok róla, ha nem így lenne... ;)

    VálaszTörlés