2011. aug. 25.

Képek


Ez az a kép, amikor anya a konyhában főz, apa meg éhes és kijön megnézni, mikor készül el a kaja. Kb. 1 perc 12 másodperc. Noés mire visszamegy, igazából már mindegy... :)
Filctoll.



Jógyerek. Szófogadó.
"Eszti ne ülj már bele, mert 100 kiló vagy!" Jóóó...



PöttyösPeti
Itt azért már frankón nem látszik, melyik keze a gáz. Ahhoz képest, hogy béna volt és görcsben állt, szép.
Viszont látszik a 6. ujja. (Ááá, mert asszem nem meséltem, de neki az is van! Géncsoda szegénykém tényleg... :) )



Ez meg szimpla apaci és babaci kép
(A kék ragasztócsík valami menő, hullámos, kezet mozgásra bíró valami. Állítólag a sportolók is ilyet használnak. Szóval cool!)




5 megjegyzés:

  1. Eszti nagyon szépet rajzolt :o)
    Petike pedig szerintem megacuki
    Szerintem is vegyél egy új pénztárcát...mert megérdemled ;o)
    gabi

    VálaszTörlés
  2. jajj, Peti nagyon édi!!!!!!!!!!!!!!! Eszti meg egy firkaművész! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. A kis táltos. Nekem annyira bejön Petykó!
    Anett

    VálaszTörlés
  4. Milyen aranyos nézése van Petinek! Eszti meg a mosolya, nagyon huncut! Aztaaa 6 ujj? Tényleg látszik!!!Király!
    Andabella

    VálaszTörlés
  5. Egy régi fórumos társam első kislányának is 6 ujja volt az egyik kezén. Pár hónapos volt, mikor megműtötték neki, s abszolút nem látszik semmi belőle.
    Eszti annyira édes, igazi huncut csajszi. Petya meg hát, nekem megacuki!
    Vegyél már egy bukszát lci... mert megérdemled :DDD

    VálaszTörlés