2013. júl. 23.

Már csak hármat kell aludni!

Anyámborogass! Tényleg így vagyok ezzel az egésszel!
Biztos szerepet játszik benne az is, hogy van mit várni, nagyon van!
Dehát szenvedősen türelmetlen vagyok.

Ezvan. pont.

Ma bedugtam őket medencézni az erkélyre délelőtt, hogy amíg főzök, addig legalább egy kicsit relax legyen.
Ne is mondjam, nem volt, mert 5 perc múlva:
- Peti már a vizet borogatta le az erkélyen vödörből, leállítottam.
- Majd Eszti keménykedett, hogy nem ad neki más játékot, erre Pöpő visított. Rendet tettem.
- Majd Péterem elkezdte a lakásba behordani a vizet. Mire eszméltem, egy vödörnyit már rá is küldött a vasalnivalókra. Azokat kiteregettem.
- Majd Eszti csinált egy végzetes hibát, amitől a medence vize ott csorgott le az erkélyen kívülről. Sikítottam, mindenkit bezavartam...
...és megállapítottam, hogy az elmúlt fél órában a hagymát tudtam megpirítani. Jó buli volt ez nekem!

Aztán persze Eszti elsírta magát, amikor rákiabáltam, hogy nem érdekel, soha többet nem főzök nektek! (Jaja, csúnya, csúnya galád anyuka vagyok, de amúgy komolyan gondoltam, mert másnapra már vettem félárasban a Főzelékbárban ragut.) De akkor aztán nagy levegő, 10ig számol, lehiggad, gyerekekre mosolyog stb. stb.

Node a lényeg: Pepp 19 fogú, a színek az új mániája (és marha cuki, ahogy beazonosítja, hogy nana-hága -narancssárga vagy rózsaszín -ezt olyan sajátosan mondja, hogy leírni is képtelen vagyok. :) ), ma ebédnél rájöttem, hogy a csirkepaprikás a kedvence (téta, usi, hinom- tészta, husi, finom) és megint 3 tányérral evett meg csont kopaszra kikaparva az utolsó falatig, és szót fogadni? Na azt nem, de legalább azt is cukin csinálja.
Eszti meg szöveg-szöveg-szöveg. Hát őrajta be kell halni. Kb. minden megnyilvánulásán. Gondoltam rá, hogy egyszer szemezgetek belőle, de nincs értelme. A napját írhatnám le.

Úgyhogy megpróbáltam normál emberi módon kezelni a szenvedésemet.
Első körben elmentem futni. Nem jött be.
Második körben ittam egy sört. Az sem jött be.
És van még egy harmadik körös tervem estére.
Ha az sem jön be, akkor lefekszem, és mire felkelek, már csak kettőt kell aludni. :D

2 megjegyzés:

  1. Hihi...ezek a kis pasik tök egyformák!!!Az enyém is a vödörrel játszik a strandon.Kihordja a vizet a medencéből, na jó nem a lakásban borogatja.Mi is imádjuk a színeket, náluk a piros a menő,úgy mondja: pi,a többit is mind felismeri,de nem tudja mondani,talán a kéket még.Beninek is a csirkepaprikás a kedvence!Ma is azt kellett főznöm,mert a boltban simán levette a tésztát és berakta a kosárba,majd vitt a husik felé!
    Nyugi....én nehéz napok előtt vagyok öldöklő hangulatban,semmi türelmem nincs!MgB6!!!
    Jó pihit!Puszi:
    Dorisz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja a színekre emlékeztem, hogy Beni király ebben! Peppnek ez lett az új szórakozása (holott Esztit pl. fogalmam sincs mikor és hogy tanulta meg a színeket).
      A csirkepaprikás azért tényleg jó poén! :)
      És basszus! Mindig elfelejtem a MagneB6-ot. Tökre jól jött volna (ha eszembe jut... :D )

      Törlés