2013. jún. 1.

Újra témánál vagyunk

Pepókirály bírta vagy 2,5 hétig. No, ez még barátok közt is siralmas eredmény.
Elég annyit mondanom a dolog gyakoriságáról, hogy a gyerek simán megkülönbözteti a kácit (kálciumot) a pobitól (probiotikum), holott nagyon hasonló ampullában vannak.

Kedden Eszti orrot kezdett fújni, de a mai napig nincs belőle semmi extra (nem folyik az orra, inkább olyan néha a hangja, mintha be lenne dugulva.) Pepp viszont ennek megfelelően tegnap oltári mennyiségű takonnyal kelt, ami hipp-hopp -mára fuldoklós köhögésnél tart. Gáz, mert holnapra egészséges gyerekekre lett volna szükség, hiszen nagy családi buli lesz. Még nem tudjuk, ez nyonyóPetyusszal hogyan fog megvalósulni.
Viszont pont jó, mert így a tervezett (és lefoglalt.... hoppá!) nyaralásunkra éppen rendbeszedi magát.

Ma a reggel 6-7-ig hányt. Jó éppen nem volt, de annyira gáz sem, mert még csak hányásszag sem volt, a slejm okozta, az is jött csak ki neki. Jól elláttam, ügyes voltam, végül 7 után megnyugodott és 1/2 9-ig tudott aludni.

Aztán 10-12-ig fosott. Na ez sem volt éppen jó móka, mivel rendre bokáig akciózta össze magát és úgy vettem észre, hogy gáz van, hogy csíkot húzott a konyhakövön. (Az akció végére már Eszti régi rózsaszín harisnyáit adtam rá,  mert nem volt több tiszta gatyája.)
Aztán gondoltam, ideje benyomni egy Smectát, csak a tiszta harisnya kedvéért. Még sosem adtam neki olyat, de amelyik eltalálta, hogy ezt porszerű és furcsa ízvilágú löttyöt az 1-2éves gyerek majd 1/2 deci folyadékban oldva beveszi, amikor róka/fosás van és a nap folyamán délután 3-ig semmit, de semmit (!) nem evett. Na az baromira tévedett. Valahogy a felét benyomtam egy adagolós fecskendővel, aztán leszartam. Aztán a gyerek is még alvásból felébredve... De az mára az utolsó volt.

Naponta vagy 8 alkalommal inhalálom, de már fel sem zaklatja, mert közben Boribont olvasunk (elmaradt az örömködésem, de pár hete érdekelni kezdték a mesék).

Estére hagyta el magát. talán ment a hője fel, de nem volt számottevő a dolog. Így most alszik (és közben fuldoklik.)

Estére már megevett -jóindulattal számolva- 10 kanál tejbegrízt is, és délután is akár 3 kanál gyümölcsöt. Így vitorláznak el a "2 évesen 10 kilós gyermek" álmaim messzire (óó, ne legyenek kétségeitek, ez simán lead fél kilót pár ilyen naptól.)

De holnap bulivaaaan! Jön az egggész család!

2 megjegyzés:

  1. Szia, már rég óta olvaslak és szeretem is ezt tenni, csak megnyugatás(?)képpen írnék most, hogy az én elvileg egészséges és Pepóval egyidős lányom sincs még 10 kiló, csak néha, de akkor sok ruha van rajta ;) Igaz lány, meg negyed ennyi szarságon sem ment keresztül, mint P., de hátha "nincs10kiló2évesen" sorstársak leszünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, ne viccelj már! Majdnem visítva örömtáncot lejtettem a hírre, igenis létezik olyan gyerek, aki még így van ezzel a kilósággal. :D

      Törlés