2013. jún. 22.

Nyaraláááááás (első felvonás vége)

Óigen! Eljutottunk, megvolt, hűdejóvolt!

Soha többet nem fogok parázni a porszívós nyaralástól, mert simán belefér abba a nagy IKEÁs kék szatyorba, és simán (feltűnés nélkül) keresztül lehet vele battyogni a recepción (és nem is ott vittük be, ahogy terveztem is ) :)
És természetesen nem is kellett, talán hétfőn még párszor használtuk, aztán semmi.

Eszti azóta is köhécsel napi 6*, ez passz.

A lábam meg köszöni szépen hamar gyógyult, sebtapasszal simán mindent.

Aztán jött a mázli: én nem is tudtam, hogy ilyen jó idő lesz. Vagy még annál is jobb (én imádok rohadni a melegben, soha nincs egy panasz szavam sem rá)!

Úgyhogy a szálloda, amely saját Velencei tavi résszel rendelkezik, az egy tökkkéletesssség!

Szóval imádtuk. Megoldottuk a 4 napot úgy, hogy Lacinak is és nekem is volt felváltva szabadidőnk (a szauna/gőzfürdős tespedős bepihenésekre), volt alvásidős, könyvolvasós, órákig napozásom, és persze a kölykökkel fürdőzés tette ki a nap nagy részét.

Mindenki vadul ugrik a kérdéssel, hogy vajon miért is jó 40 fokban szaunázni, ugye? :P
Mert ilyenkor nincs bent senkiiiiiii! :D (Különben ennyire intenzíven sosem élveztem még a merülőmedence frissítő hatását, állat volt!)

Én előnyben részesítem a természetes vizet a medencével szemben, szóval ha a nap engedte tó, ha már tűzött, akkor benti pancsolós medence.
A két gyermek két különböző fürdési stílussal van megáldva: Petinek esze ágában sem volt általunk átkarolva vízbe menni (úszógumival sem) ő a "lépcsőn pancsolós", Eszti meg  a "megyek úszok a karúszómmal" fajta.
Úgyhogy így nyomtuk a tóban. Az ilyen pocsolya jellegű tavakra meg abszolút jellemző, hogy az első meleg nyári napon megemelkedik a hőmérséklete, úgyhogy este 6-kor még simán 30 fokos volt. A pocsolya jelleggel arra célzok, hogy elúsztam keményen a "Mélyvíz csak úszóknak!" határig, majd felálltam. Na ott ért derékig. :) Bírom az ilyet, na! Főleg gyerekestől.

Persze értek minket a tapasztalatok bőségesen, mint pl. az úszópelusból remekül kifolyik a kaki, amint magadhoz szorítod a gyereket (főleg, ha a szoba a medencéktől 5 perc távolságra van, na addig garantáltan vizesszaros lesz a hasad), meg azért 2 gyerekkel svédasztalról étkezni sem egy örömmámor, mert te ennél mindenfélét, de a gyerek jobbára csak mozzarellát olívával, így ő igen hamar befejezi az étkezést. A kisebb híresen zavarodott étkezési kultúrájáról ne is beszéljünk.
Úgyhogy mi azért továbbra is pályázunk arra a bizonyos kettesben töltött vakációra.
De ez a családos most állatjó volt! :)

6 megjegyzés:

  1. A legjobbkor voltatok Velencézni!
    Jó időt fogtatok ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy óriási mázlifaktor! Örültem is, mint majom a farkának! :)

      Törlés
  2. Szorítottam ám, hogy összejöjjön, és örülök, hogy jól éreztétek magatokat. :)
    Nem ide tartozik, de sajnálom, hogy a kényes bejegyzéssel kapcsolatban privátot írtál, a válaszom pedig: igen, teljesen igazad van, és éljenek a nyonyókák! :) És szerintem is jó úton haladnak a dolgok, csak idő kell, hogy kiforrja magát, ellenlábasok meg mindig lesznek, ha falnak megyek, akkor is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! (Röhögtem ám: azt hittem, a 31. kommentnél vége, és mikor rápillantottam újra, már 47-nél járt. Ugye, aki darázsfészekbe nyúl... :P )

      Törlés
  3. Tényleg a porszívóra el is felejtettem rákérdezni, de ezek szerint az is be lett csomagolva. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be hát! Egyik kedvenc kolléganőm szerint a porszívó és Peti együtt járnak. És tényleg. :)

      Törlés