2013. jún. 9.

Az évzáró

Igenigen, végül sikerült eljutnunk együtt Lacival.
A mama átjött vigyázni Peppre, remekül elvoltak. Mi meg megnézhettük Esztit.
Aki csütörtökön fulltakonnyal ment oviba, tiszta ideg is voltam miatta, de megbírta, és péntekre jobban is lett.
Aztán tököltünk, hogy mi legyen, mire Laci nagyon afelé hajlott, hogy ne vigyük már arra a 4 napra (hétfőn úgyis nevelésmentes nap lesz). Én meg mondom jóvan. Tényleg ne szedjen már magára esetleg még egy bónusz fertőzést. Rizikós, és nyaralnánk.

Bár jobban meg akartam tervezni a mindennapokat, mert a 2 gyerek hosszú távú (értsd: nyári szünet) szórakoztatása igenis eltervezendő feladat. De így Eszti élményekben gazdag első hetet tölthet itthon a nagytakarítás közepette.
Szerintem élvezni fogja, én is....
Ma nagy szerencsénkre egy futó zápor hazazavart minket a sétánkról, így a hűtő/fagyasztó leengedést már ma meg tudtam csinálni úgy, hogy Laci is itthon volt és legalább egy gyereket távol tartott. Igen, nem Esztit, ő természetesen segített jeget kaparni. :) Ahogyan ablakot is pucol majd és rendezi a könyvespolcokat. Asszem egész hetes nagytakarítás lesz, nem 2 napos. ;)

Viszont az évzáró....
Gondolom mindenkit halálosan érdekel!
Annyit elmondhatok, hogy természetesen ő volt a legcukibb és legügyesebb blablabla. :D Miccsináljunk? Amúgy tényleg. :D






A képek bénák lettek, és a kacsatáncot is majdnem levideóztam (de aztán 4 mp után kiírta, hogy "lemerült az memória"), úgysem szoktunk ilyen "hivatalos" dolgokat videózni, így mindegy.
De a lényeg, hogy sikerült apával megnéznünk együtt!

Azóta lelkesen kúrálom őket, mert meg kellene a héten gyógyulniuk. Ahogyan most állnak, nem rajtuk fog múlni a nyaralásunk. Hanem Lacin... Na de ezen még persze nem aggódunk, hogy stílusos legyek, addig még sok víz lefolyik a Dunán.
Azért remélem gyorsan!

1 megjegyzés:

  1. Jó, hogy sikerült elmennetek mindketten!
    Drukkolok, hogy a nyaralásotokra véget érjen a Duna és a Honvédség közös projektje!

    VálaszTörlés